Sub sloganul "Just Music", Music FM va aduce ascultătorilor săi, reprezentaţi în principal de targetul alcătuit din femei şi bărbaţi cu vârste cuprinse între 30 şi 50 de ani, muzică bună, neîntreruptă de numeroase buletine de ştiri şi informaţii de tot felul.
"Piaţa de radio din Bucureşti, deşi aglomerată, nu reuşeşte să ofere o alternativă tuturor iubitorilor de muzică. Majoritatea radiourilor s-au construit, muzical vorbind, de la ascultatorii vizaţi (pentru tineret) sau plecând de la un stil muzical (pentru rockeri) sau de la o stare de spirit (pentru romantici). Music FM pleacă de la muzicalitatea melodiilor, indiferent de anul apariţiei sau genul abordat. Pentru cei care nu consideră că muzica bună s-a făcut numai între anii X şi Y sau în stilul Z avem o veste bună: «Muzica bună se întoarce la radio», pe 103,8 FM la Music FM, din 1 februarie. Va fi un radio dedicat celor care iubesc muzica şi nu ţin să o clasifice pe genuri şi etape, un radio pentru iubitorii de refrene şi melodie fără o încărcătura excesivă de ştiri şi informaţie", declară Marius Dobre, director executiv ProFM, ProFM Dance şi Music FM.
În curând va fi lansat şi site-ul celui mai nou radio din familia ProFM, care va conţine inclusiv detalii legate de echipa de prezentatori şi de programele pe care Music FM le va oferi ascultătorilor săi pe 103,8 FM, în Bucureşti.
ProFM, cel mai longeviv post de radio comercial de pe piaţa românească, şi-a extins, din 12 septembrie 2010, aria de acoperire în întreaga ţară, fiind retransmis pe frecvenţa ocupată până atunci de semnalul InfoPro, câştigând noi teritorii de emitere pe lângă cele existente şi devenind radioul comercial al cărui semnal va avea cea mai mare acoperire din România.
La momentul respectiv, Costi Mocanu, General Director Pro TV S.A., a precizat că InfoPro nu dispare ca brand, ci va fi dedicat exclusiv segmentului de ştiri radio.
Înfiinţat pe 15 aprilie 1993, ProFM emite în România de 17 ani, timp în care a trecut de la "Star Station" prin "Propaganda", a spus publicului "Ascultă-ţi muzica" pentru că "Radio înseamnă ProFM", în prezent devenind un adevărat "The Hit Factory", cu cele mai ascultate piese şi cei mai în vogă artişti. ProFM face parte din Central European Media Enterprises (CME), cel mai mare trust media din Europa Centrală şi de Est.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu