Pentru al treilea an consecutiv, managerii şi operatorii culturali sunt aşteptaţi la
Cultural Management Academy. Aceasta este organizată de
Goethe-Institut Bucureşti şi se desfăşoară în colaborare cu asociaţia
Colectiv A din Cluj, Facultatea de Ştiinţe Politice a Universităţii din
Bucureşti (FSPUB). Proiectul este realizat în parteneriat
cu Forumul Cultural Austriac Bucureşti şi cu următorii membri EUNIC
România: Institutul Polonez, Institutul Cultural Român, Institutul
Camões, Institutul Balassi, Fundația Culturală Greacă și Ambasada
Suediei din România.
Tema celei de a tria ediţii a CMA este -
Cultură și arte în tranziție: epoca digitală.
Programul academiei pentru participanții din România și Republica Moldova este:
⇢ 3-7 iulie în Plovdiv, Bulgaria: network meeting & idea camp
⇢ 16-20 septembrie în București:
seminar local, în Pavilion 32, la Goethe-Institut
Deadline-ul pentru trimiterea aplicațiilor
⇢ 5 mai 2019.
Scopul
academiei este de a contribui la formarea managerilor culturali, de a
oferi celor care lucrează deja în domeniul cultural instrumentele
necesare pentru a fi productivi
și, mai ales, pentru a ţine pasul cu inovațiile din zona digitală.
Miki Braniște, președintele Asociației Colectiv A și curatoarea programului, despre ediția din 2019:
„A treia ediție a seminarului Cultural Management Academy propune o
sesiune de training de cinci zile care are scopul de a ajuta
participanții nu doar să înțeleagă mediul digital în care trăiesc și
muncesc, dar și să învețe să îl integreze pentru a își simplifica
activitatea și pentru a creea noi forme artistice, urmărind să le
răspândească mai ușor și să știe mai multe despre publicul lor.”
Cine poate aplica?
Profesioniști
din România și Republica Moldova care activează în domeniul cultural,
din sectorul public, privat sau independent, cu cel puțin 2 ani de
experiență: producători,
manageri culturali, PR și manageri din domeniul cultural. Participarea
unui reprezentant din Republica Moldova este sprijinită de către
Institutul Polonez din București.
Taxa
de participare la program este de 1.000 RON și include seminarul din
București (masa asigurată) + transport, cazare și masă pentru network
meeting-ul din Plovdiv.
Detalii despre înscriere:
https://bit.ly/2VQRUvq
Facebook event:
https://bit.ly/2UHF7Px
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu