Ultima sută de metri pentru înscrierile la Cultural Management Academy

Pentru al treilea an consecutiv, managerii şi operatorii culturali sunt aşteptaţi la Cultural Management Academy. Aceasta este organizată de Goethe-Institut Bucureşti şi se desfăşoară în colaborare cu asociaţia Colectiv A din Cluj, Facultatea de Ştiinţe Politice a Universităţii din Bucureşti (FSPUB). Proiectul este realizat în parteneriat cu Forumul Cultural Austriac Bucureşti şi cu următorii membri EUNIC România: Institutul Polonez, Institutul Cultural Român, Institutul Camões, Institutul Balassi, Fundația Culturală Greacă și Ambasada Suediei din România.

Tema celei de a tria ediţii a CMA este - Cultură și arte în tranziție: epoca digitală.

Programul academiei pentru participanții din România și Republica Moldova este:


  3-7 iulie în Plovdiv, Bulgaria:  network meeting & idea camp
16-20 septembrie în București: seminar local, în Pavilion 32, la Goethe-Institut

Deadline-ul pentru trimiterea aplicațiilor 5 mai 2019.

Scopul academiei este de a contribui la formarea managerilor culturali, de a oferi celor care lucrează deja în domeniul cultural instrumentele necesare pentru a fi productivi și, mai ales, pentru a ţine pasul cu inovațiile din zona digitală.

Miki Braniște, președintele Asociației Colectiv A și curatoarea programului, despre ediția din 2019: „A treia ediție a seminarului Cultural Management Academy propune o sesiune de training de cinci zile care are scopul de a ajuta participanții nu doar să înțeleagă mediul digital în care trăiesc și muncesc, dar și să învețe să îl integreze pentru a își simplifica activitatea și pentru a creea noi forme artistice, urmărind să le răspândească mai ușor și să știe mai multe despre publicul lor.”

Cine poate aplica?

Profesioniști din România și Republica Moldova care activează în domeniul cultural, din sectorul public, privat sau independent, cu cel puțin 2 ani de experiență: producători, manageri culturali, PR și manageri din domeniul cultural. Participarea unui reprezentant din Republica Moldova este sprijinită de către Institutul Polonez din București.
Taxa de participare la program este de 1.000 RON și include seminarul din București (masa asigurată) +  transport, cazare și masă pentru network meeting-ul din Plovdiv.
Detalii despre înscriere: https://bit.ly/2VQRUvq
Facebook event: https://bit.ly/2UHF7Px

0 comentarii: