Utilizatorii Pago sunt răsplătiți cu puncte convertibile în lei pentru simpla utilizare a celei mai moderne și rapide aplicații dedicate plății facturilor lunare din România. Astfel, utilizatorii Pago vor putea acumula puncte Pago pentru efectuarea a până la 12 tipuri de acțiuni simple în cadrul aplicației, un utilizator putând primi până la 20 de lei (echivalentul a 2.000 puncte) pentru o singură acțiune.
Simultan, Mastercard și Pago au lansat o campanie promoțională în cadrul căreia utilizatorii aplicației Pago beneficiază de 5% cash-back la prima plată a unei facturi prin intermediul unui card Mastercard. Valoarea cash-back va fi disponibilă utilizatorilor Pago sub formă de puncte, fiind adăugată în contul acestora imediat după efectuarea plății unei facturi. Campania promoțională este activă până în luna decembrie a acestui an și se adresează atât utilizatorilor noi, cât și celor peste 90.000 de utilizatori actuali ai Pago.
„De când am început să dezvoltăm Pago, am dorit să modernizăm și să simplificăm experiența de plată pe mobil, fie că este vorba despre facturile lunare sau despre alte tipuri de plăți disponibile astăzi în aplicație. Pago oferă o soluție simplă și rapidă pentru plata facturilor – adesea, un factor de stres pentru mulți români. Prin lansarea Puncte Pago dorim să ne răsplătim utilizatorii pentru utilizarea aplicației nu doar cu timpul economisit, ci și cu recompense financiare. Le mulțumim partenerilor noștri Mastercard pentru sprijinul continuu adus atât serviciului Pago, cât și pentru susținerea ecosistemului de plăți mobile din România. În anii recenți, Mastercard s-a remarcat drept unul dintre cei mai importanți promotori ai plăților electronice și ai unui comportament de plată modern, simplu și eficient, ceea ce descrie perfect atât viziunea noastră, cât și dorința tot mai multor români.”, a declarat Adrian Cighi, co-fondator Pago.
„Cardul Mastercard este în continuare modalitatea preferată de majoritatea românilor pentru achitarea facturilor, astfel că susținerea acestui serviciu inovator, rapid și sigur a venit ca un pas firesc în evoluția companiei. Pentru că, de ce nu, tuturor ne place să economisim timp, în special când este vorba despre o activitate care aduce un plus de stres fiecăruia dintre noi. De aceea, ne bucurăm că Pago vine cu o nouă inițiativă prin care îmbunătățește în mod constant serviciul pe care îl oferă consumatorilor, asigurându-le experiențe de plată online, care nu numai că sunt rapide și eficiente, dar vin la pachet și cu beneficii financiare.”, a declarat Gabriel Ghiță, Vice President, Business Development, Mastercard Central and Eastern Europe.
Lansată pe piață în noiembrie 2017, aplicația Pago (disponibilă atât pe Android, cât și pe iOS) este singura aplicație din România care permite plata cu cardul a tuturor facturilor lunare dintr-un singur cont. Aplicația simplifică plata facturilor către 75 de furnizori de servicii de telecomunicații, energie, apă și salubrizare, cât și a altor tipuri de plăți, precum asigurări și încărcări de credit pentru mobil.
Descărcarea aplicației Pago și crearea unui cont se realizează rapid, procesul de înregistrare (prin intermediul adresei de e-mail sau al contului de Facebook sau Google), înrolare a cardului și conectare a furnizorilor putând fi realizat în câteva minute. După aceea, totul devine foarte simplu: facturile se importă automat în aplicație în fiecare lună și pot fi plătite individual sau toate cu o singură confirmare. Se poate activa și plata automată la o anumită dată, în fiecare lună. Durata efectuării plăților este extrem de scurtă, de ordinul secundelor, aplicația Pago având capacitatea de a procesa o plată în mai puțin de o secundă: spre exemplu, în luna decembrie 2017, Pago a procesat plata a 33 de facturi în 25 secunde pentru un singur utilizator al aplicației.
În prezent, prin intermediul aplicației Pago sunt realizate zilnic, în medie, peste 1.100 de plăți, ceea ce reprezintă aproximativ o plată la fiecare 90 secunde. Potrivit unui studiu Mastercard[1], 68% dintre români consumă până la o oră pentru plata facturilor lunare, în vreme ce 20% dintre români petrec peste 3 ore pe lună pentru efectuarea plății facturilor.
Prin intermediul aplicației Pago au fost realizate, din septembrie 2017 și până în prezent, plăți în valoare de peste 3 milioane euro. Aplicația Pago permite realizarea plății tuturor facturilor lunare cu cardul, utilizând un singur cont, fără comision, indiferent de numărul facturilor. În tot acest timp, potrivit studiului Mastercard, 15% dintre consumatorii români care aleg plata facturilor la ghișeu sau prin intermediul unei aplicații bancare plătesc în fiecare lună un comision variind de la sub 1 leu până la peste 5 lei per factură.
Despre Pago
Aplicația Pago, disponibilă gratuit atât pentru telefoane cu sisteme de operare Android, cât și iOS, a primit din partea utilizatorilor o medie a calificativelor de 4,6 stele (din maximum 5), valoare superioară oricăreia dintre aplicațiile online ale băncilor sau ale furnizorilor de utilități disponibile în România.
Despre Mastercard
Mastercard, www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: participați la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri.
[1] Studiul „Bill Payments Romania”, realizat de IPSOS pentru Mastercard în luna ianuarie 2017
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu