S-au terminat biletele din categoria Fan Sign pentru concertul NU'EST din 29 noiembrie

Biletele din categoria Fan Sign pentru concertul NU’EST de la Bucuresti s-au epuizat in primele 24 de ore de la punerea in vanzare! Concertul, care va fi cel mai grandios show K-pop derulat pana in prezent in Romania, va avea loc pe 29 noiembrie la Arenele Romane (indoor). 
 
Pentru evenimentul K-pop al anului s-au pus in vanzare urmatoarele categorii de bilete:

Fan Sign – 250 lei ( acces la fan sign si K-POP Cover Contest, pozitionare in fata scenei) – SOLD OUT


VIP – 150 lei (K-POP Cover Contest, pozitionare in fata scenei)


Normal – 100 lei
 
Detinatorii biletelor Fan Sign si VIP au acces la K-POP Cover Contest, unde va fi prezenta si trupa NU`EST, care va inmana premiul trupei castigatoare.
 
Biletele se gasesc in oficiile Postei Romane, in magazinele Inmedio semnalizate Bilete.ro, in magazinele Germanos si online prin www.bilete.ro (E-bilet: bilet virtual transmis prin e-mail).    
 
NU’EST, cel mai mare nume al industriei muzicale din  Coreea invitat pana in prezent in tara noastra,  concerteaza la Arenele Romane din Bucuresti, pe 29 noiembrie, in cadrul turneului „Re:SPONSE EUROPE TOUR”!
 
Prin acest eveniment vrem sa impunem in mod incontestabil Romania ca destinatie pe ruta turneelor K-Pop si sa facem  un pas decisiv in directia aducerii in tara noastra a artistilor K-Pop de mare calibru,” spun organizatorii.
 
Pentru o experienta completa, concertul va fi precedat de un concurs de dans, K-POP Cover Contest, al carui mare premiu va fi inmanat de NU’EST. Concursul va avea loc pe 28 noiembrie. Detaliile despre K-POP Cover Contest si despre conditiile de participare sunt publicate pe pagina de Facebook Kompas Events.
 
NU’EST s-a lansat pe piata muzicala din Coreea de Sud in anul 2012 si a avut un parcurs exploziv, cei cinci baieti numarandu-se in prezent printre cele mai adulate si adorate prezente ale scenei K-Pop la nivel mondial.
 
Trupa  a debutat in martie 2012 cu single-ul „Face”, de pe mini albumul cu acelasi nume. Piesa are un important mesaj social, militand impotriva gesturilor de intimidare in scoli. Cei 5 baieti au adus rapid numele NU’EST in atentia si in inima publicului, prin intermediul reality showului "Making of a Star: NU'EST Landing Operation". Dupa doar cateva luni, in iulie 2012,  popularitatea trupei crescuse atat de mult, incat fiecare dintre baieti a  dobandit statutul de Ambasador al Asociatiei National de Scouting din Coreea de Sud, organizatie ce vizeaza promovarea unui comportament social responsabil, in randul adolescentilor. In aceeasi luna a iesit pe piata mini albumul „Action”.
 
Succesul NU’EST s-a extins rapid dincolo de ocean, astfel ca in luna decembrie trupa a concertat in Statele Unite, in cadrul K-CON, cea mai mare conventie K-Pop din Vest. Tot inainte de finalul anului 2012 NU’EST a devenit vectorul de promovare al  meniului „Happy Nation”, lansat de Mc Donald’s.
 
Prima parte a anului 2013 a insemnat pentru NU’EST lansarea mini albumului „Hello”, cel mai bine vandut material al formatiei, pana in prezent. Iar in toamna aceluiasi an aplombul creativ al tinerilor muzicieni s-a concretizat sub forma mini albumului „Sleep Talking”.
 
In anul in curs cariera trupei si-a continuat parcursul fulgerator. Intrand pe piata din China si lansand primul full length – „Re:BIRTH”.  Materialul oglindeste maturizarea trupei si angajarea pe o noua directie muzicala, iar iesirea albumului pe piata a fost insotita de lansarea video clipului „Good Bye Bye”. 
http://youtu.be/6G5TuESCdLw

Show-ul NU’EST, parte a evenimentului Romanian K-POP FEST, este oferit de KOMPAS EVENTS ROMANIA si Asociatia Culturala Mall4Art.

0 comentarii: