Biletele din categoria Fan Sign pentru concertul
NU’EST de la Bucuresti s-au epuizat in primele 24 de ore de la punerea in vanzare!
Concertul, care va fi cel mai grandios show K-pop derulat pana in prezent in
Romania, va avea loc pe 29 noiembrie la Arenele Romane (indoor).
Pentru evenimentul
K-pop al anului s-au pus in vanzare urmatoarele categorii de bilete:
Fan Sign – 250 lei ( acces la fan sign si K-POP Cover Contest, pozitionare
in fata scenei) – SOLD OUT
VIP – 150 lei (K-POP Cover Contest, pozitionare in fata scenei)
Normal – 100 lei
Detinatorii
biletelor Fan Sign si VIP au acces la K-POP Cover Contest, unde va fi prezenta si
trupa NU`EST, care va inmana premiul trupei castigatoare.
Biletele se gasesc
in oficiile Postei Romane, in magazinele Inmedio semnalizate Bilete.ro, in
magazinele Germanos si online prin www.bilete.ro (E-bilet: bilet virtual transmis prin
e-mail).
NU’EST, cel mai mare nume al industriei muzicale din Coreea invitat pana in prezent in tara noastra,
concerteaza
la Arenele Romane din Bucuresti, pe 29 noiembrie, in cadrul turneului
„Re:SPONSE EUROPE TOUR”!
„Prin acest eveniment vrem sa impunem in mod
incontestabil Romania ca destinatie pe ruta turneelor K-Pop si sa facem un pas decisiv in directia aducerii in tara
noastra a artistilor K-Pop de mare calibru,” spun organizatorii.
Pentru o experienta
completa, concertul va fi precedat de un concurs de dans, K-POP Cover Contest,
al carui mare premiu va fi inmanat de NU’EST. Concursul va avea loc pe 28
noiembrie. Detaliile despre K-POP Cover Contest si despre conditiile de
participare sunt publicate pe pagina de Facebook Kompas Events.
NU’EST s-a lansat
pe piata muzicala din Coreea de Sud in anul 2012 si a avut un parcurs exploziv,
cei cinci baieti numarandu-se in prezent printre cele mai adulate si adorate
prezente ale scenei K-Pop la nivel mondial.
Trupa a debutat in martie 2012 cu single-ul „Face”, de
pe mini albumul cu acelasi nume. Piesa are un important mesaj social, militand impotriva
gesturilor de intimidare in scoli. Cei 5 baieti au adus rapid numele NU’EST in
atentia si in inima publicului, prin intermediul reality showului "Making
of a Star: NU'EST Landing Operation". Dupa doar cateva luni, in iulie
2012, popularitatea trupei crescuse atat
de mult, incat fiecare dintre baieti a
dobandit statutul de Ambasador al Asociatiei National de Scouting din
Coreea de Sud, organizatie ce vizeaza promovarea unui comportament social
responsabil, in randul adolescentilor. In aceeasi luna a iesit pe piata mini
albumul „Action”.
Succesul NU’EST
s-a extins rapid dincolo de ocean, astfel ca in luna decembrie trupa a
concertat in Statele Unite, in cadrul K-CON, cea mai mare conventie K-Pop din
Vest. Tot inainte de finalul anului 2012 NU’EST a devenit vectorul de promovare
al meniului „Happy Nation”, lansat de Mc
Donald’s.
Prima parte a
anului 2013 a insemnat pentru NU’EST lansarea mini albumului „Hello”, cel mai
bine vandut material al formatiei, pana in prezent. Iar in toamna aceluiasi an
aplombul creativ al tinerilor muzicieni s-a concretizat sub forma mini
albumului „Sleep Talking”.
In anul in curs
cariera trupei si-a continuat parcursul fulgerator. Intrand pe piata din China si
lansand primul full length – „Re:BIRTH”.
Materialul oglindeste maturizarea trupei si angajarea pe o noua directie
muzicala, iar iesirea albumului pe piata a fost insotita de lansarea video
clipului „Good Bye Bye”.
http://youtu.be/6G5TuESCdLw
Show-ul NU’EST, parte a evenimentului Romanian K-POP FEST, este oferit de
KOMPAS EVENTS ROMANIA si Asociatia Culturala Mall4Art.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu