Au
mai rămas zece zile până la premiera Quidam la București, cea de-a
treia producție cu care Cirque du Soleil vizitează România. Quidam
prezintă 11 numere pe durata a peste două ore, cu o pauză de 20 de
minute la jumătate. Mai multe categorii de bilete sunt epuizate în acest
moment, la toate cele șase reprezentații în vânzare (29 ianuarie – 1
februarie 2015, Romexpo, Pavilionul Central). Termenii și condițiile
pentru acreditare sunt disponibile aici.
Cum ia naștere un show Cirque Du Soleil?
·Geneza
unui nou spectacol durează între 36 și 50 de luni. Următoarea creație
marca Cirque du Soleil, bazată pe blockbusterul Avatar, este deja în
lucru. Co-produs de regizorul James Cameron, showul urmează a se lansa în
Montreal în luna decembrie a anului viitor, pentru a coincide cu
lansarea cinematografică a continuării peliculei cu același nume.
·Dezvoltarea
oricărui nou spectacol Cirque du Soleil costă în medie aproape 25 de
milioane de dolari. După ce se schițează povestea de la baza showului,
sunt angajați aproximativ 200 de noi colaboratori. Figurile acrobaților
sunt recreate cu ajutorul unei imprimante 3D, astfel încât designerii
vestimentari să creeze costume adaptate specific interpretului fiecărui
rol. Încălțămintea (în general, sunt preferați pantofii de wrestling) e
produsă în atelierele circului.
În
fiecare an, atelierele vestimentare Cirque du Soleil produc costume ce
folosesc peste 21 de kilometri de țesături, aproape cât diametrul
Bucureștiului.
Repetițiile
fizice încep în medie cu șase luni înaintea premierei noii producții.
Majoritatea showurilor Cirque du Soleil au o distribuție preponderent
masculină, 60-70% dintre artiști fiind bărbați. Vârsta medie a
angajaților Circului este de 34 de ani.
Sponsori și parteneri
Cirque du Soleil mulţumeşte Orange, sponsor oficial al turneului din România, precum şi Events, organizatorul evenimentului.
Despre Cirque du Soleil:
Istoria
Cirque du Soleil a început în 1984, de la un grup de 20 de artişti de
stradă. Astăzi este o importantă organizaţie cu sediul în Québec, ce
oferă divertisment de înaltă ţinută artistică. Compania are 4000 de
angajaţi, incluzând mai mult de 1200 de artişti din aproape 50 de ţări
diferite. Peste 100 de milioane de spectatori din aproape 300 de oraşe
din aproape 40 de ţări de pe şase continente s-au lăsat uimiţi şi
încântaţi până acum de Cirque du Soleil. Mai multe informaţii despre
Cirque du Soleil sunt disponibile pe www.cirquedusoleil.com.
Despre Orange
Orange
este lider de piaţă în România cu 10,514 milioane de clienţi şi
venituri de 675,7 milioane de euro la 30 septembrie 2014. Orange România
este parte a grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de
comunicaţii din lume, cu peste 239 milioane de clienţi pe cinci
continente. Orange România oferă o gamă extinsă de soluţii de
comunicaţii clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi
companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date
fixe şi mobile, precum şi servicii TV. Mai multe detalii despre
produsele şi serviciile companiei sunt disponibile pe www.orange.ro
Romexpo, Pavilionul Central, București
Program (29 ianuarie – 1 februarie 2015)
Joi, 29 ianuarie, orele 20:00
Vineri, 30 ianuarie, orele 20:00
Sâmbătă, 31 ianuarie, orele 16:00 și 20:00
Duminică, 1 februarie, orele 13:00 şi 17:00
BILETE:
Adulți (preț întreg)
VIP: 500 RON
Premium: 350 RON
Tribune: 250 RON, 210 RON, 175 RON, 150 RON
Copii (până la 12 ani, inclusiv):
VIP: 350 RON
Premium: 245 RON
Tribune: 175 RON, 147 RON, 122,5 RON, 105 RON
*Reducerea
e valabilă pentru copii cu vârste până la 12 ani, inclusiv; accesul se
face doar însoţit de un adult, pe baza unui act valid ce stabileste
vârsta copilului: certificat de naştere, carnet de elev, paşaport).
Biletele cu reducere pentru copii sunt disponibile în număr limitat.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu