Designerul Florin Dobre a prezentat, luni, 18 mai 2015, noua colectie F/W 2015-2016 ready to wear, denumita “Romeo si Julieta”. Evenimentul a avut loc incepand cu orele 19.30 la Teatrul National Bucuresti. Peste 600 de invitati au venit sa vada prezentarea, sala devenind neincapatoare. Astfel, spectacolul de moda a fost prezentat de doua ori.
Colectia, inclusa in calendarul oficial oficial- Romanian Design Week
http://www.institute.ro/romani
Noua poveste a fost o impletire intre geniul Shakespearian si creativitatea designerului. Astfel, se intruchipeaza o traditie romaneasca de 2000 de ani in care lupta este castigata cu bunatate, simplitate, fericire si cunoasterea adevarului. Mesajul? “Dragostea adevarata nu este povestea lui Romeo si a Julietei care au murit impreuna. E povestea bunicilor nostri, care au imbatranit impreuna.”
Provocat de avalansa prezentului in care texturile futuristice si asimetriile au patruns adanc in viata de zi cu zi si, mai mult, in sufletele noastre, prin mass-marketing, designerul a indraznit sa se intoarca la croiala clasica, la obiecte vestimentare simetrice, la croiala croitorilor de moda veche si la povestea impresionanta a tinerilor din Verona. Materialele folosite sunt produse de catre Dorobantul SA, una din cele mai vechi si prestigioase fabrici de tesaturi din Romania.
Invitatii au fost incurajati sa participe la eveniment cu o donatie Fundatiei “Sfanta Irina”, pentru a sprijini “Proiectul Nera”, care are ca principal obiectiv construirea primului Centru de Recuperare Oncologică din România, “Clinica NERA”, care va incorpora şi un centru de cercetări.
Un eveniment prezentat de Jägermeister
Parteneri: Romanian Design Week / Dorobantu Ploiesti / Chi Pah / Atelier Paris Make-Up Bucuresti / Coafor Gabriel Patrascu / Hess Autoconcept | Auto Refinish
Parteneri media: 7seri / Luxury / Stil Masculin / Vulpescu.eu / Cloti
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu