Peroni si Dizainar lanseaza competitia Benvenuti a Casa di Peroni
Peroni Nastro Azzurro, împreună cu Dizainăr, anunţă competiţia Benvenuti a Casa Di Peroni, care îi provoacă pe tinerii designeri să creeze obiecte inspirate de eleganţa și efervescenţa stilului italian, ce vor reprezenta noi forme de expresie pentru arta ospitalităţii. Competiţia a fost lansată pe 8 septembrie printr-un eveniment dedicat comunităţii de designeri, care a avut loc la atelierul de creaţie şi de lucru NOD makerspace, partener al proiectului.
Tema competiţiei este propunerea unui obiect de design care să aibă ca sursă de inspiraţie arta de a fi o gazdă desăvârşită şi simbolurile stilului italian. Finaliştii vor avea oportunitatea să îşi expună obiectele în Casa di Peroni şi să coordoneze chiar realizarea acestora, sub îndrumarea lui Mihnea Ghilduş şi a echipei NOD makerspace, partener al proiectului.
Lucrările înscrise în competiţie vor fi evaluate de juriul alcatuit din Tamina Lolev (arhitect la Wolfhouse Productions și unul dintre coordonatorii proiectului NOD makerspace), Magda Sficlea (Șeful Departamentului de Design, Universitatea de Arte G. Enescu, Iași), Radu Baiaş-Wirth (absolvent UNArte, designer de produs), Ştefan Barutcief (Director de Creație la Pilotfish, Munchen), Dinu Dumbrăvicean (Șeful Departamentului de Design, UNArte București), Mihnea Ghilduş (fondator Dizainăr, lector UNArte București), Dragoş Motica (designer de produs) şi Marcel Klamer (freelancer). În urma evaluării realizate de aceştia şi a votului publicului, vor fi selectate 9 proiecte care se remarcă prin funcţionalitate, originalitate, materiale, tehnologie, styling, dimensiuni şi caracteristici ergononomice, pe baza cărora vor fi realizate obiectele de design care vor fi expuse în Casa di Peroni.
Competiţia pe care am lansat-o alături de Dizainăr este o continuare firească a misiunii asumate de Peroni, de a fi un sprijin pentru comunitatea designerilor români şi de a susţine iniţiativele artistice inspirate de stilul italian. Casa di Peroni, este un proiect ambiţios pe care îl pregătim pentru toamna aceasta, care nu ar fi complet fără lucrările pe care ne propunem să le identificăm prin această competiţie si care vor fiexpuse in incinta Casei, a declarat Anca Secară, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro.
Facilitarea colaborării dintre designerii români și companiile internaționale ce apreciază designul este unul dintre cele mai importante obiective ale Dizainăr. În 2015 am hotărât să construim o platformă de concursuri care să îi motiveze și să îi ajute pe creatorii noștri să fie din ce în ce mai vizibili, iar inițiativa Peroni s-a potrivit ca o mânușă pe această idee. În plus, spiritul și istoria designului italian sunt foarte apropiate de sufletul designului românesc și cred că o mixare a lor va aduce rezultate spectaculoase”, a declarat Mihnea Ghilduş.
Competiţia Benvenuti a Casa Di Peroni este parte din proiectul Casa di Peroni, care aduce în atenţia publicului designul, cinematografia, fotografia şi cucina italiană, prin intermediul unui spaţiu care propune noi forme de expresie pentru arta ospitalităţii. Casa Di Peroni va fi inaugurată în Bucureşti şi va putea fi vizitată în luna noiembrie.
Proiectele pot fi înscrise pe platforma online www.peroniitaly.ro/design, unde se află toate detaliile despre competiţie.
Concursul se adresează celor peste 18 ani.
Peroni Nastro Azzurro
www.peroniitaly.ro
Peroni Nastro Azzurro este berea super-premium italiana numarul unu in lume. Birra Peroni a demarat producția de bere în 1846, iar Nastro Azzurro a apărut la începutul anilor ‘60 în Italia. Peroni Nastro Azzurro, cu noua imagine elegantă retro, a fost lansată la nivel mondial la începutul anului 2005. România este a doua țară din lume, după Marea Britanie, în care a fost lansată berea Peroni Nastro Azzurro. În România, Peroni Nastro Azzurro este o marcă din portofoliul URSUS Breweries, o bere blondă super-premium, cu gust proaspăt și efervescent, disponibilă îmbuteliată (33cl & 50cl) și draught.
Despre Ursus Breweries:
Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timişoreana, Ciucaş, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft şi St. Stefanus.
SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii producătoare de bere din lume, cu participaţii în societăţi producătoare de bere sau acorduri de distribuţie pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaţionale cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro şi Pilsner Urquell, dar şi o gamă excepţională de mărci locale cu poziții de lider, precum Aguila (Columbia), Castle (Africa de Sud), Miller Lite (SUA), Snow (China), Victor Bitter (Australia) şi Tyskie (Polonia). SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola. Pentru mai multe informaţii despre Ursus Breweries și programele sale, vă rugăm să vizitaţi: www.ursus-breweries.ro şi www.desprealcool.ro.
Dizainăr
Este magazinul-concept, destinat creației de produs din România.
Echipa Dizainăr încurajează designerii români să creeze din ce în ce mai mult și mai bine. Nu în ultimul rând, face o treabă grozavă ajutându-i să se promoveze. Pe ei și pe oricine îi ajută.
Dedicată culturii și identității românești, o tânără echipă de designeri și comunicatori a creat în 2012 magazinul Dizainăr ca loc de întâlnire, creativitate, promovare și generare de cultură educată în domeniu, pentru un stil de viață mai bun și aprecierea valorilor în care cred. Creativitatea specialiștilor din design, arhitectură și artă, întâlnește la Dizainăr producția locală prin execuție și calitate de nivel internațional.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu