Mastercard stabilește un nou etalon în exprimarea identității de brand și își lansează identitatea audio, o arhitectură sonoră complexă care reprezintă cea mai recentă evoluție a brandului.
Indiferent de locul în care consumatorii interacționează cu Mastercard - în medii fizice, digitale sau vocale -, melodia Mastercard, distinctă și ușor de recunoscut, le va oferi un sentiment familiar. Lansarea identității audio de brand a Mastercard vine în contextul în care compania a făcut, recent, tranziția către Simbolul Mastercard și reprezintă, totodată, o etapă în evoluția identității de brand.
Identitatea audio de brand a Mastercard este compusă din:
· melodia Mastercard
o https://newsroom.mastercard.com/videos/mastercard-soundscape
· tonul de acceptare folosit la punctele de vânzare
o https://newsroom.mastercard.com/videos/acceptance
o https://newsroom.mastercard.com/videos/coffee-shop
„Sunetul creează o dimensiune nouă și puternică a identității noastre de brand, reprezentând o componentă crucială a modului în care oamenii recunosc Mastercard în prezent și în viitor”, a declarat Diana Tănase, Area Marketing Manager, Mastercard România. „Ne-am stabilit un obiectiv ambițios: să producem melodia Mastercard într-un mod distinct și autentic, dar ușor de adaptat la nivel global și la genuri muzicale diferite. Este important că brandul nostru audio nu doar că ne consolidează prezența, ci are și o rezonanță perfectă în întreaga lume”, a adăugat Diana Tănase.
Rezonanță globală, relevanță locală
Pentru a se asigura că oamenii, indiferent de țara în care se află, vor rezona cu melodia Mastercard, compania de plăți digitale a colaborat cu muzicieni, artiști și agenții din întreaga lume, printre care se numără și inovatorul muzical Mike Sinoda, cofondator și membru al Linkin Park.
Rezultatul este o melodie distinctă și ușor de memorat, care poate fi adaptată cu ușurință diverselor genuri muzicale și culturi. Astfel, melodia este, în același timp, relevantă local, însă menține și consistența vocii de brand la nivel global. Totodată, utilizarea unei game diverse de instrumente și tempouri transformă melodia Mastercard într-una care se pliază pe mai multe stiluri unice - clasic, cinematic și dinamic - și pe o serie de interpretări regionale.
Melodia Mastercard este fundamentul arhitecturii audio a companiei și se va extinde în direcția mai multor elemente, de la partituri muzicale, logo-uri audio și tonuri de apel până la melodii folosite pentru apelurile în așteptare și tonuri de acceptare folosite la punctele de vânzare.
„Ce îmi place cel mai mult legat de melodia Mastercard sunt flexibilitatea și adaptabilitatea la diferite genuri muzicale și culturi”, a declarat Mike Shinoda. „Este minunat să văd că un brand important se exprimă prin intermediul muzicii ca să-și întărească relația cu oamenii”.
Un brand digital pentru un consumator digital
În contextul în care comerțul vocal va ajunge la o valoare de 40 de milioane de dolari până în anul 2022[1], identitățile audio nu doar conectează brandurile și consumatorii într-o nouă dimensiune, ci reprezintă și instrumente care le permit consumatorilor să cumpere, să trăiască și să plătească într-o lume din ce în ce mai orientată către digital și mobile.
„Sunetul trezește emoții în oameni, motiv pentru care reprezintă un instrument atât de puternic pentru branduri”, a explicat Matt Lieber, cofondator și președinte, Gimlet, start-up specializat în podcasturi. „Odată cu explozia podcasturilor, a streamingului muzical și a boxelor inteligente, strategia audio nu mai este un 'nice to have' pentru companii, ci o necesitate. Identitatea sonoră, cartea de vizită audio a unei companii, este acum la fel de importantă ca identitatea sa vizuală”.
Melodia Mastercard, lansată în cadrul GRAMMY Week
Mastercard a lansat un program de marketing disponibil pe mai multe canale în care apare artista Camila Cabello, nominalizată la premiile GRAMMY, și reprezintă prima producție creativă care conține logo-ul audio al companiei.
„Sunt atât de încântată să colaborez cu Mastercard și să le pot oferi fanilor noi oportunități”, a spus Cabello.
Lansarea identității audio de brand a Mastercard va continua cu alte evenimente la nivel global, printre care BRIT Awards, din Londra, de pe 20 februarie, și Mobile World Congress, de la Barcelona, care va avea loc în intervalul 25-28 februarie.
Pentru a afla mai multe informații despre evoluția brandului Mastercard și pentru a asculta suita de sunete care compun identitatea audio de brand a companiei, puteți accesa Mapa de presă digitală.
# # #
Despre Mastercard
Mastercard, www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: participați la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri.
[1] https://techcrunch.com/2018/03/02/voice-shopping-estimated-to-hit-40-billion-across-u-s-and-u-k-by-2022/
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu