Ajuns la ediția cu numărul 19, Let’s Go Digital! reprezintă o rampă de lansare pentru tinerii creativi, interesați să dezvolte o carieră în industria cinematografică. În urma preselecției, 12 liceeni vor primi șansa de a lucra în echipă, în vederea dezvoltării unui proiect de film. Aceștia vor avea la dispoziție 10 zile pentru a parcurge fiecare etapă de producție, timp în care vor primi îndrumarea profesioniștilor din domeniu, vor avea acces la aparatură de filmare profesională și vor fi invitați să participe la evenimentele TIFF.
Lor li se vor alătura 2 seniori, foști cursanți ai atelierului, pregătiți să le ofere sfaturi de producție și să-i ghideze în aventura realizării primului lor film. Tot ei vor crea making of-ul ediției, surprinzând experiența participării la workshop. La finalul festivalului, cele patru filme realizate de adolescenți vor fi proiectate în fața specialiștilor din domeniu, urmând ca fiecare dintre tinerii creatori să primească sfaturi personalizate.
Regulamentul poate fi consultat aici: tiff.ro/lgd/regulament
De la prima ediție a programului, organizată în 2005, peste 400 de liceeni s-au bucurat de experiența Let’s Go Digital!. Cei mai mulți dintre aceștia au absolvit între timp studiile în domeniu și au cariere solide în industrie. Printre cei mai cunoscuți astăzi se numără cineastul Andrei Huțuleac (#doogpoopgirl, Havana, Cuba), actorul, regizorul și scenaristul Anghel Damian (Călătoria fantastică a Maronei, Celed), regizoarele Teona Galgoțiu, Luiza Pârvu, Anda Pușcaș și Ana Maria Comănescu, editorii Letiția Ștefănescu (Sieranevada), Răzvan Ilinca, Ștefan Pârlog, operatorii Tudor Platon și Vladimir Bulza, criticii Irina Trocan și Iulia Voicu.
Cea de-a 19-a ediție a atelierului Let’s Go Digital! este organizată cu sprijinul TenarisSilcotub.
***
Festivalul Internațional de Film Transilvania este organizat de Asociația pentru Promovarea Filmului Românesc și Asociația Festivalul de Film Transilvania. Ediția a 20-a va avea loc între 23 iulie și 1 august, cu respectarea tuturor măsurilor de siguranță necesare în contextul actual.
Cu sprijinul: Centrul Național al Cinematografiei, Primăriei și Consiliul Local Cluj-Napoca
Prezentat de: Banca Transilvania
Partener principal: Mastercard
Mașina oficială: Mercedes-Benz
Cafeaua oficială: NESPRESSO
Asigurător oficial: Groupama
Sponsori: Tenaris Silcotub, LIDL, MOL România, Orange, IQOS, Carlsberg , Regina Maria, Aqua Carpatica, Domeniile Sâmburești, JTI, Emerson, Farmec, Endpoint Protector by CoSoSys
Parteneri: PMA, Lecom, AX Perpetuum, Promelek XXI, Luna Cleaning, Agressione
Partener logistic: DHL
Recomandat de: Europa FM
Parteneri media: TV5 Monde, Agerpres, Iqads.ro, Urban.ro, Harper's Bazaar, Beau Monde, Cosmopolitan, Femeia, Films in Frame, Liternet, Observator Cultural, Zile și nopți, Cinemap, Aarc.ro, Munteanu
Parteneri media locali: TVR Cluj, EBS Radio, Făclia, Infotrafic, Monitorul de Cluj, Maszol, Radio Cluj, Transilvania Reporter, Transindex
Partener de monitorizare: mediaTRUST
Ne puteți urmări pe: tiff.ro | FB: TransilvaniaIFF
Filme oricând și oriunde pe teritoriul României, pe TIFF Unlimited: unlimited.tiff.ro
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu