Prezent în România
de 25 de ani, în peste 7 milioane de cămine românești la ora actuală, ceea ce
înseamnă un procent de penetrare de 98% , canalul TV5Monde Europe, cu subtitrare
în limba română, este puternic așezat în peisajul audiovizual local.
Astfel audiența cumulată zilnic* a
crescut cu +6.6% în ultimii trei ani, în timp ce consumul total de televiziune
prin cablu și satelit a scăzut cu 5% în România.
De asemenea, audiența medie pe sfert de
oră, corespunzătoare aceleiași perioade, a avut o creștere de 4,3%, în timp ce
media totală pentru televiziunea prin abonament s-a diminuat cu 5,1%.
Aceste performanțe se
explică prin francofonia și francofilia României, membră a Organizaţiei
Internaţionale a Francofoniei (OIF),
precum și prin distribuirea foarte bună a canalului în țară, prin subtitrarea
programelor sale, prin sistemele digitale suport pentru predarea limbii
franceze, și prin numeroasele
evenimente și parteneriate culturale la care canalul se asociază de mai mulți
ani: Festivalul Internațional de Film Transilvania (Cluj), Festivalul de Teatru
de la Sibiu sau Târgul de carte Gaudeamus.
Pentru a sărbători acești 25 de ani de prezență în România, canalul
francofon a lansat în luna septembrie o campanie de promovare în toată țara,
care se decline prin afișaj stradal și în media. Concepută de agenția românească
Pink Stripe, campania arată într-o manieră original cum, în numai 25 de ani,
TV5Monde a inițiat sau a participat la crearea unor legături noi între cultura
română și cea francofonă.
Sursa:
ARMA Kantar Media / Eurodata
Ținta:
Public cu vârsta de 4 ani și peste|Perioada măsurătorii: 1 ianuarie 2013 - 31
decembrie 2015
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu