Cirque du Soleil: Trei saptamani pana la premiera Alegria

Doar trei săptămâni ne mai despart de premiera Alegria la București. Românii se reîntâlnesc cu Cirque du Soleil, de pe 5 până pe 8 septembrie zilnic, la Romexpo, Pavilionul Central.
 
Alegria se bucură de o coloana sonoră impresionantă – albumul cu același nume este cea mai bine vândută coloană sonoră dintre toate producțiile Cirque du Soleil. Album de platină în Canada, patria natală a Cirque du Soleil, cu peste 500.000 de exemplare vândute în întreaga lume, soundtrack-ul Alegría a fost nominalizat la Grammy în 1995 și a petrecut 65 săptămâni în Billboard World Music Chart. A câștigat două premii Felix în 1995, pentru producție - Robbi Finkel și René Dupéré, și pentru mixaj - Rob Heaney.
 
Partitura muzicală emoționantă și plină de viață oscilează între jazz, pop, tango și klezmer. Folosind instrumente acustice, amestecând vocea răgușită, naturală a străzii, muzica evocă sunetul unor colindători. În contradicție, aranjamentele muzicale datorate sintetizatorului ilustrează schimbarea iminentă. Reperele includ piesa ce dă titlul showului, ”Alegria”, ”Vai Vedrai”, "Querer," "Taruka," "Jeux d'Enfants," "Icare," și "Valsapena".  René Dupéré a compus numeroase sountrack-uri pentru Cirque du Soleil, printre ele numârîndu-se și Saltimbanco, show pe care 36 000 de români l-au vazut anul trecut la București. Ca în toate spectacolele celebrei companii canadiene, limbajul pieselor este unul special, inventat, propriu Cirque du Soleil, ce îmbină mai multe limbi.
 
Biletele pentru Alegria se pot cumpăra online pe www.eventim.ro, sau prin reţeaua Eventim (magazinele Orange, Germanos, Vodafone, Domo, librăriile Humanitas, librăriile Cărtureşti). Biletele pot fi achiziţionate şi în două rate lunare, doar prin CardAvantaj, la sediul Eventim din str. Polonă nr. 15.
 
Sponsori si parteneri
Cirque du Soleil mulţumeşte Orange, sponsor oficial al turneului din România, precum şi Events, organizatorul evenimentului.
 
Despre Cirque du Soleil:
Pornind de la un grup de 20 de artişti de stradă, la începuturile sale din 1984, Cirque du Soleil este astăzi o importantă organizaţie cu sediul în Québec, ce oferă divertisment de înaltă ţinută artistică. Compania are 5.000 de angajaţi, incluzând mai mult de 1.300 de artişti din aproape 50 de ţări diferite.
Peste 100 de milioane de spectatori din aproape 300 de oraşe din aproape 40 de ţări de pe şase continente s-au lăsat uimiţi şi încântaţi până acum de Cirque du Soleil. Mai multe informaţii despre Cirque du Soleil sunt disponibile pe www.cirquedusoleil.com.
 
Despre Orange
Orange este lider de piaţă în România cu 10,200 milioane de clienţi şi venituri de 449 milioane de euro la 30 iunie 2013. Orange România este parte a grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 231.5 milioane de clienţi pe cinci continente.
Orange România oferă o gamă extinsă de soluţii de comunicaţii clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe şi mobile, precum şi servicii TV.
Mai multe detalii despre produsele şi serviciile companiei sunt disponibile pe www.orange.ro
 
LOCAŢIE:  
Romexpo, Pavilionul Central
 
Program (5-8 septembrie 2013)
Joi, 5 septembrie, orele 20:00
Vineri, 6 septembrie, orele 20:00
Sambata, 7 septembrie, orele 20:00
Duminica, 8 septembrie, orele 13:00 şi 17:00
 
BILETE:
Adulti
VIP: 500 RON
Premium: 350 RON
Tribune: 250 RON, 230 RON, 210 RON, 190 RON, 150 RON, 110 RON
 
Copii (până la 12 ani, inclusiv):
VIP: 350 RON
Premium: 245 RON
Tribune: 175 RON, 161 RON, 147 RON, 133 RON, 105 RON, 77 RON
 
*Reducerea e valabilă pentru copii cu vârste până la 12 ani, inclusiv; accesul se face doar însoţit de un adult, pe baza unui act valid ce stabileste vârsta copilului: certificat de naştere, carnet de elev, paşaport).  Biletele cu  reducere pentru copii sunt disponibile în număr limitat.

0 comentarii: