Hard Rock Cafe Bucuresti anunta
lansarea tricoului „Artist Spotlight by Tudor Chirila” pe 16 noiembrie, in cadrul
concertului Vama. Grafica este semnata chiar de artist, iar o parte din incasarile
rezultate din vanzarea tricoului vor fi directionate catre „Bursa de Fericire” si
vor fi utilizate pentru a finanta construirea unui spital destinat copiilor ce
se lupta cu maladia secolului - cancerul.
“Mi s-a parut foarte tare propunerea Hard Rock Cafe de a imi pune semnatura
pe un tricou cu un design gandit de mine. M-am gandit la un logo mai ‘indie’, in
care un batran indian canta copilului sau la umbra unui copac fara varsta, paziti
de veșnica luna. Graficianul a dezvoltat acest concept pe care eu il aveam
desenat in telefonul meu pe o aplicatie de schite digitale. O parte din banii
obtinuti din vanzarea tricourilor va merge la Daruiește Viata, fundatia pe care
o sustin. Ne vedem la Hard Rock Cafe pe 16 noiembrie! Promit sa port tricoul,
ca sa va faceti o idee. Imi vine bine, va asigur :).”, a spus Tudor Chirila.
La randul sau, Marius Baban, General Manager la Hard Rock Cafe Bucuresti a declarat:
“Il apreciem pe Tudor Chirila ca solist,
compozitor, actor si scouter de talente. Iar astazi suntem onorati sa colaboram
cu el pentru acest tricou si ii multumim pentru implicarea in acest proiect, cu
atat mai mult cu cat
are si o latura caritabila”.
Tricoul se inscrie in seria „Artist Spotlight” si este primul realizat de
brandul Hard Rock in asociere cu un muzician din Europa Centrala si de Est. 15%
din incasari vor reveni organizatiei Daruieste Viata,
pentru proiectul „Bursa de Fericire”, pe care Tudor Chirila a ales sa o sustina
in demersul de a construi si echipa un spital pentru copiii ce sufera de
cancer.
Marius Baban a explicat ca: “Tricoul
lansat impreuna cu Tudor Chirila este o premiera atat pentru brandul Hard Rock,
cat si pentru un artist est-european. Hard Rock International a intampinat cu
entuziasm intiativa noastra de a lansa un tricou caritabil, reprezentativ
pentru piata din Romania, alaturi de un artist atat de popular”.
Realizat din
bumbac 100%, tricoul este unisex si este disponibil intr-o nuanta neutra de gri
inchis, ce scoate in evidenta desenul conturat din tuse fine de culoare alba.
Poate deveni piesa de rezistenta a unui outfit smart-casual sau urban-chic, dar
poate fi cu usurinta integrat intr-o varitate de alte tinute si stiluri.
Tricoul se gaseste exclusiv, doar pentru o perioada determinata, in Rock
Shop-ul restaurantului Hard Rock Cafe din Bucuresti, unde sunt comercializate si
alte produse oficiale HRC: insigne, pahare, sepci, camasi sau geci.
Seriile de tricouri in asociere cu vedete din lumea muzicii au fost lansate
de Hard Rock la inceputul anilor ‘90, ca o modalitate prin care artistii sa poata veni in sprijinul unor
proiecte caritabile, alese de ei. Printre cei care au creat tricouri de acest
fel se numara Eric Clapton, Bon Jovi, Imagine Dragons, Paul McCarthney, Sting,
Elton John, Aerosmith, Bob Marley, Ringo Starr si multe alte staruri. Primul
proiect de acest gen a fost realizat in colaborare cu Peter Max, iar de la
debutul seriei pana in prezent, din vanzarea tricourilor cu semnatura unor
celebritati s-au strans peste 5.000.000$ pentru organizatii caritabile.
Bazele colectiei de articole vestimentare Hard Rock Cafe au fost puse cu
mai bine de 35 de ani in urma, iar astazi HRC Classic Tee este cel mai bine vandut
tricou suvenir din lume.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu