Mastercard si Carrefour Romania lanseaza programul Mastercard - Plata in Rate


Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, și Carrefour România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de retail din țară, lansează, în premieră pentru zona de food retail, serviciul Mastercard – Plata în Rate. 

Serviciul Mastercard – Plata în Rate, lansat în premieră mondială în România la finalul anului 2016, le oferă deținătorilor de carduri Mastercard, emise de actorii bancari înrolați în program, posibilitatea să opteze pentru plata în rate direct la POS într-un număr mare de locații din țară, indiferent de banca cu care lucrează magazinul respectiv. Utilizatorii vor beneficia de capacitate extinsă de cumpărare, de flexibilitate în ceea ce privește metoda de plată, dar și de un control mai bun al cheltuielilor și al finanțelor.

Începând cu luna octombrie, clienții Carrefour vor putea plăti în rate produsele achiziționate cu cardurile Mastercard înrolate în serviciul Plata în Rate. La casă, după inserarea codului PIN, terminalul va afișa opțiunile disponibile pentru plata rate, în funcție de configurația cardului. Prin serviciul oferit în colaborare cu Mastercard, Carrefour va putea permite, atât clienților noi, cât și celor existenți, să își programeze ciclul de plăți, obținând astfel beneficii tangibile la realizarea plăților.  

„Încă de la început, serviciul ‘Mastercard – Plata în Rate’  a fost adoptat rapid de consumatorii români: 1 din 3 posesori de carduri Mastercard eligibile pentru acest serviciu a optat pentru această metodă de plată. Nu poate decât să ne bucure o astfel de rată de adopție care demonstrează utilitatea serviciului oferit de Mastercard și relevanța lui pentru consumatorii români, unii dintre cei mai interesați consumatori la nivel european de noile tehnologii și de modul în care acestea le pot face viața mai ușoară.”, a declarat Mihaela Ciupală, Director Product Management, Mastercard România.
 
 „Suntem foarte mândri de parteneriatul solid pe care l-am construit alături de Mastercard România și de rezultatele frumoase pe care le-am obținut împreună. Impactul în rândul clienților este semnificativ, mai ales prin proiecte care au stimulat plata cu cardul sau contactless și ne bucurăm că vom putea scala acest efect pozitiv lansând programul Mastercard – Plata în Rate. Ne  concentrăm eforturile pe calitatea serviciilor pe care le oferim clienților noștri și pe inovație, oferind multiple instrumente de plată, pentru o experință cât mai bună la cumpărături, punându-le la dispoziție tehnologii de ultimă generație în retail. De exemplu, am introdus deja case de marcat Self Check-out în peste 15 unități, hipermarketuri și supermarketuri, clienții având posibilitatea de a scana și plăti singuri produsele. Toate aceste facilităţi le permit clienților noștri conectați la noile tehnologii să-și plătească cumpărăturile extrem de rapid și sigur.”, a explicat Alexandra Pescaru, Manager Sector Servicii, Carrefour România.

Începând cu luna octombrie a acestui an, utilizatorii cardurilor Mastercard pot alege oricare dintre locațiile care afișează sigla Mastercard – Plata în Rate, indiferent de banca parteneră a magazinului.

# # #
Despre Mastercard
Mastercard, www.mastercard.com,  este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: participați la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri.

Despre Carrefour
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 320 magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din Botoşani, Brăila, Buzău, Focşani, Galaţi, Iași, Suceava, Piatra-Neamț, Târgu Jiu pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă). 

Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. 

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

În aprilie 2018, Carrefour România a lansat Filiera Calității Carne de Mânzat, continuându-și astfel misiunea și angajamentul de a le oferi clienților produse românești de calitate, proaspete și gustoase, cu gust autentic, la un preț competitiv, prin dezvoltarea de parteneriate durabile cu micii producători locali. Filiera Calității Carne de Mânzat se alătură celorlalte 2 lansate de Carrefour în România, începând cu 2008, pentru morcov și cartofi, asigurând controlul calității produselor oferite, prin monitorizarea și verificarea continuă a standardelor de calitate setate împreună cu partenerii de către o echipă de experți.

0 comentarii: