Mastercard și Penny Market – Împreună, pentru prima dată, într-o campanie dedicată plăților electronice din magazine
Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, şi rețeaua de magazine Penny Market lansează o campanie prin care încurajează plățile electronice în rândul consumatorilor din România. Campania se desfășoară sub umbrela E normal să îți faci cumpărăturile la Penny Market. Așa cum e normal să plătești cu Mastercard, prin care Mastercard și Penny Market încurajează plata cu cardul la cumpărături, ca parte obișnuită a activităților zilnice.
Persoanele care fac cumpărături în magazinele Penny Market de pe întreg teritoriul României în perioada 1 octombrie - 15 noiembrie 2018 și plătesc folosind cardul lor Mastercard sau Maestro pot intra în cursa pentru câștigarea celor 48 de premii puse la bătaie în cadrul campaniei: unul dintre cele 2 vouchere pentru cumpărături timp de un an la Penny Market în valoare de 6.000 de lei fiecare sau unul dintre cele 46 de vouchere pentru cumpărături timp de o lună la Penny Market în valoare de 500 de lei fiecare.
Prin parteneriatul cu Penny Market, Mastercard continuă campaniile începute prin platforma de înregistrare activă www.participare.mastercard.ro, cu care au interacționat aproape un milion de posesori de carduri Mastercard din România în 2017 și 2018, fiind răsplătiți cu premii de peste 250.000 de euro.
„Suntem încântați să impulsionăm plățile electronice în rețeaua de magazine Penny Market prin premii ce pot fi câștigate indiferent de valoarea tranzacției sau de tipul de card pe care îl folosești – debit, credit sau de masă Mastercard sau de magazinul Penny Market pe care îl alegi! Cine nu visează la buget de cumpărături pentru un an sau pentru o lună, de care pot să își aleagă produsele preferate oricând doresc – acum, clienții Penny Market sunt la un pas de îndeplinirea acestei dorințe. Trebuie doar să plătească cu Mastercard și să participe în campanie”, a declarat Diana Tănase, Area Marketing Manager, Mastercard România.
„Am observat deja o tendință de creștere a plăților cu cardul în magazinele Penny Market. Prin urmare, parteneriatul cu Mastercard ne bucură deoarece construiește pe o tendință evidentă, pe nevoile și stilul de viață tot mai modern al românilor. Mai mult, această campanie subliniază încă o dată angajamentul nostru de a le oferi consumatorilor experiența unor cumpărături cât mai facile în magazinele Penny Market”, a declarat Cristina Florescu, Marketing Manager, REWE Romania – Penny Market.
Consumatorii care doresc să se înscrie în concurs trebuie să plătească pentru cumpărăturile efectuate în magazinele Penny Market cu un card Mastercard sau Maestro și să trimită un SMS cu valoarea tranzacției la numărul 3795 sau să înscrie datele pe site-ul https://participare.mastercard.ro/. Un participant poate efectua un număr nelimitat de tranzacții Mastercard și Maestro în locațiile partenere și poate trimite zilnic maximum 5 mesaje, indiferent de metoda de înscriere aleasă (SMS sau online). Numele câștigătorilor și premiile câștigate vor fi anunțate în termen de o lună de la finalizarea campaniei pe site-ul www.mastercard.ro/promotii.
# # #
Despre Mastercard
Mastercard, www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: participați la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri.
Despre Penny Market
Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, REWE România deține 226 de magazine Penny Market la nivel național și activează cu un număr de peste 4,300 de angajați.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu