Scandal: trupa Taxi a pus-o la zid pe Ana Odagiu

Un lucru bizar şi greu de explicat s-a petrecut de curând în Capitală: fără menajamente şi fără scrupule, Ana Odagiu a fost pusă la zid de membrii trupei Taxi.

Contactată telefonic, doamna Odagiu a declarat: "Totul s-a petrecut foarte repede; încă nu mi-am revenit. Am fost luată pe nepregătite şi m-am trezit brusc într-o situație insolită. Am stat 3 minute foarte lungi cu spatele la zid, dar nu pot să mă plâng, pentru că am înțeles că alții au stat şi mai mult".

Dan Teodorescu, solistul şi compozitorul trupei: "Recunoaştem că n-am pus-o doar pe Ana la zid; au fost mai mulți în această situație: Marius Manole, Andi Vasluianu, Maia Morgenstern, Dan Condurache, Pavel Bartoş, Maria Popovici, Marian Râlea şi alții. Pentru că publicul are dreptul să-i vadă exact aşa cum sunt. Şi cineva trebuia să facă asta, cineva trebuia să-şi asume această responsabilitate".

Ne-am interesat pentru dumneavoastră şi am aflat ce s-a întâmplat: cei de la Taxi au lansat proiectul "Joac-o p-asta!", proiect în cadrul căruia au invitat actori şi actrițe pe care-i iubesc să joace în piesele trupei, mai exact în cele de pe albumul Taxi 20.

Proiectul poate fi urmărit aici:
https://youtube.com/playlist?list=PL-2NPpPUWW485xIuCSQABCoQaHcK5lNSF

0 comentarii: