Sa nu-ti uiti inima - Melodia saptamanii

Nu credeam ca pe acest blog voi recomanda vreodata acest artist. Totusi pentru ca merita foarte tare (opinia mea, poti comenta si esti liber/a s-o faci) o fac.
Saptamana aceasta mi-am intors urechea spre radiourile romanesti si astazi in timp ce ascultam radioul meu obisnuit (ProFM) am auzit melodia de fata. Este destul de veche din cate am inteles insa n-am reusit cumva pana astazi sa ma "intalnesc" cu ea.
Nu stiu daca de vina pentru a mea placere este faptul ca ma aflam dupa o grava lipsa de somn sau nu sau poate sa fi fost de vina perioada sau vremea insa m-a fermecat din start.
Pot paria ca daca nu a fost cu siguranta va fi un hit pe radio. Are genul ala de simplitate si frumusete a textului ce atrage ascultatorul si devine dependent de ea la fel cum este si cu linia melodica putin mai rock.
Si sincer n-as fi paria ca acest artist va face o asemenea melodie...insa a facut-o si ma bucur ca exista pentru ca mi-a adus tot felul de amintiri si rar exista muzici sa faca asta si de asemenea m-a facut sa relationez din plin cu textul ceea ce ii ofera un nou plus.
Si pentru a nu-ti uita inima asculta mai jos, lasa-te pe spate ascultand versurile in ninsoarea de afara si afla despre ce este vorba.

0 comentarii: