Citeste Normandia

Vroiam sa scriu despre Craciun si sa va "povestesc" urarea mea (o voi face maine poate), vroiam sa scriu despre ultimul numar din "Cotidianul" (deja imi pare redundant s-o mai fac asa ca spun doar ca in pofida faptului ca se inchide astazi din august - din clipa schimbarii fatidice - ii duc lipsa) am ales insa sa "alunec" in alta directie...o directie mult mai placuta si sa va propun spre "citire" un blog.
Blogul se numeste Joujou de Normandie si iti declina lucruri fascinante despre carte si arte, marketing, pr si alte chestii ce le vei descoperi tu singur, singurel acolo.
Cum l-am gasit? Ei bine cred ca de fapt l-am regasit mai mult si poate regasindu-l abia acum l-am inclus in lista de lecturi zilnice.
Si mi-a atras atentia prin asta:
"Toti vrem sa ne dam cu parerea despre orice si sa aratam ca ne pricepem la toate. Si chiar daca nu vrem, de cele mai multe ori suntem obligati. Pentru ca ar fi rusinos, nu?, sa ni se reproseze ca nu suntem in stare sa avem o opinie. Dar, desi o opinie, are nevoie de mai multe date pentru a se putea forma, foarte putini sunt cei care recunosc ca nu si-au putut forma una si le trece prin minte sa ceara informatii in plus. Asta si pentru ca nu e un lucru usor sa formulezi intrebarile corecte."
Imi propun sa formulez intrebarile corecte pentru 2010 si iti propun si tie sa afli continuarea articolului.
Lectura placuta dragelor si dragilor, spor la formularea ideilor ii urez lui joujou iar melodia de mai jos cred ca i-se potriveste cel mai bine...so chill out and enjoy!

0 comentarii: