Competitia Nestea a ajuns la sfarsit



Pentru al doilea an consecutiv, Nestea i-a premiat pe cei mai talentați artiști de artă urbană din România care au dezvoltat concepte creative dinamice, inedite și originale de ilustrare a personalității brandului Nestea.

Competiția Nestea s-a desfășurat în două etape: prima etapă a constat într-un concurs online desfășurat pe site-ul design.nestea.ro în urma căreia un juriu specializat a selectat cele mai bune nouă lucrări inspirate din povestea Nestea. Cei nouă finaliști selectati au intrat în etapa finală a competiției de live painting Nestea, desfășurate pe 26 iulie în Centrul Vechi. Repartizați în trei echipe compuse din câte un reprezentant al fiecărei categorii - ilustraţie, design și fotografie – finaliștii au lucrat împreună pentru a dezvolta concepte grafice unitare, care vor fi integrate pe panouri stradale Nestea expuse în țară.
  
Competiția de artă urbană Nestea ne oferă frumoasa ocazie de a vedea brandul Nestea prin ochii consumatorilor noștri și de a reconfirma faptul că reușim, cu succes, să rămânem relevanți pentru aceștia, inspirându-i și încurajându-le talentul și pasiunile. Îi felicităm pe toți cei care au participat și cu siguranță provocările Nestea nu se vor opri aici.

Vom continua să dezvoltăm proiecte de brand inovatoare ca și până acum și, de asemenea, ne mândrim cu cea mai recentă inițiativă a noastră la nivel de portofoliu și anume lansarea primului produs ce conține îndulcitorul noncaloric, de origine naturală - Nestea cu extract din frunze de Stevia care are cu 30% mai puţin zahăr”, declară Natalia Stroe, Marketing Manager SB, România&Moldova Coca-Cola România. 
Respectarea temei, impactul vizual, originalitatea și atuurile grafice au fost criterii de referință atât în selectarea finaliștilor, cât și în evaluarea lucrărilor dezvoltate în etapa de live painting. Departajarea a fost făcută de către un juriu format din Carmen Apetrei, reprezentantul UNARTE, Radu Manelici – design, Sebastian Opriţa - ilustraţie şi Andrei Radu – fotografie.
În cadrul competiției, fiecare membru al echipei clasate pe locul I a primit un voucher în valoare de 1000 EURO, iar membrii echipelor clasate pe locul II și III au primit fiecare cate un voucher în valoare de 150 EURO, utilizabil în magazinele F64, Faber-Castell și PcGarage.

0 comentarii: