De ce uram iubind femeile

Ne pregatim de 1 martie sau ca sa fiu mai clar continuam luna "damentiala" si in prima parte a lui martie. Mi-am inceput saptamana ce se incheie astazi cu un articol de pe blogul Danei ce se numea "De ce uram femeile? 10 motive" si pot spune ca femeie asta are dreptate. A atins exact motivele pentru care putem sa ne simtim "deranjati" de femei. Pe scurt uite de ce:
"Sunt suspicioase cu tenta paranoica
Fiecare fir de papura are nodul lui
Gura lumii surclaseaza propria judecata
Sa zicem ca numita se afla intr-o relatie cu un biet victim. Sunt fericiti impreuna, se bucura de porcarioarele lor, rad la chestii stupide, isi imagineaza gropitele din obrajorii viitorilor copii etc. Va veni un moment in care femeia se va gandi cum se vede relatia lor din afara.
Aha, avem o relatie de 3 ani si inca nu ne-am mutat impreuna? Ceva nu merge, e clar. Ce-o sa zica Ginuta? Aha, suntem impreuna de 4 ani si inca nu m-a cerut? Asta vrea sa ma faca de ras? Ce mai asteapta? Ce-o sa zica Nuti?
Poa’ sa-i fie ca-n sanul lui Avraam cu baietul, daca nu e ea convinsa ca se incadreaza si in canoanele sociale, degeaba.
Au mereu prefacatoria activata
Adevaratele prietenii inter-feminine sunt rare
Invidia
E una mai frumoasa, mai desteapta, mai cu job beton, cu prieten mai de pastrat ca al lor? Sub pojghita de admiratie fata de succesfula se afla un strat dens de invidie. Ce-are aia si eu n-am? Adica ce, eu n-as fi in stare? Asa e unele: cu noroc. In nici un caz nu se gandesc ca daca aia a reusit inseamna ca se poate si ca succesul ei e conferitor de speranta. Si-atunci ar trebui sa munceasca mai cu sarg, sa se dea peste cap nu de trei ori, ci de patru sau cinci. Nu. Aia are noroc sau se culca cu cine trebuie. Clar.
Te-ai maritat? Sluteste-te!
Povestesc cu lux de amanunte
N-au simtul umorului
Schingiuie logica
Sa luam un exemplu trivial:
- Iubito, te-am inselat.
- Zi-mi cu cine si o omor!
Pai cum, pe ea? El e boul caruia i s-a cam rupt de tine si s-a gandit (si nu numai) la alta. Aia ce-are? Nu, dom’le. El e o biata victima atrasa in capcana de magia alba. N-a avut nici o vina saracutuuuul.
Opiniile apartin Danielei nu mie tin sa anunt asta pentru a nu-se interpreta.
Iar dupa ce am citit asta m-am indreptat inspre al sau articol despre de ce iubim femeile....si am ramas devastat pentru ca n-am gasit niciun motiv pentru care am putea s-o facem.
Ulterior am incercat sa intreb in dreapta si stanga de ce am face-o si poate ca n-am intrebat unde trebuia pentru ca am ramas perplex: toti mi-au spus ca n-am de ce s-o fac.
What....chiar asha? Si atunci m-am intors la mine....pana la urma indiferent de popor iubim femeile fiecare in felul lui. Si....atunci m-am gandit de ce o fac eu. Nu crede ca eu sunt un exemplul sau ceva, din contra am dementzele mele proprii si absolut incredibil de clare insa in aceeasi vreme cred ca indiferent de cat de "cuckoo as fi in the head", ca sa citez pe cineva mai cuckoo ca mine, tot sunt in stare sa iubesc o femeie.
Iar intreaga poveste poate se poate aplica si la voi ceilalti. Ei bine eu iubesc femeile pentru ceea ce sunt ele, pentru faptul ca sunt de fapt partea buna a noastra a barbatilor, partea ce ne intregeste si ne face sa fim un absolut, partea care aduce uneori ratiune si alteori pace in ceea ce ne caracterizeaza. "Ia-ma in brate" imi aduc aminte ca-mi spunea, si astfel o puteam proteja. "Mi-ai lipsit!" imi mai spunea si din nou mintea si inima imi galopau pentru ca ma simteam dorit....dar pana la urma nu este vorba doar despre noi barbatii. Ai vazut-o zambind dupa ce i-ai oferit un cadou - imi aduc aminte ca eram la nu's ce film si se suparase pe bun drept pe mine iar eu imi dadusem seama de asta asa ca am fugit si am iesit s-o incant, am incantat-o cu un mic cadou chiar in timpul filmului si mi-a dat un zambet de "te iert!"  - sau ai vazut-o zambind cand te vede si facandu-ti cu mana de pe trotuarul de vis-a-vis in timp ce privirea ei te urmarea?
Si o vei iubi pentru absolut toate astea...o vei iubi pentru sinceritatea ei cu tine, o vei iubi pentru faptul ca nu va dori ca voi sa dispareti si-ti va spune unde ai gresit in speranta ca te vei reconsidera, si o vei iubi extrem de tare atunci cand ea va spune ca idealul nu exista dar tu esti cel mai aproape de perfectiunea dorita asa ca ea este acolo pentru tine. Ea va incerca sa te aiba alaturi....pentru ca stie ca tu esti acela si crede in tine.
Dar in fond cine sunt eu....unul de pe un blog, unul care se uita la o poza si isi aduce aminte pentru ca doar cu asta a ramas, unul ce inca crede in dragoste insa dragostea oare crede in el? Vom afla.
1 de martie fericit voua doamnelor si domnisoarelor, noi barbatii va iubim si va dorim binele...si oricand suntem gata sa fim cat se poate de aproape de perfectiunea pe care o doriti intrebarea este daca sunteti dispuse sa va lasati inima sa ne accepte iar daca dam semne ca meritam de ce n-ati face-o?

0 comentarii: