Amintirea mainelui dintr-o cafenea

Indreptandu-ma spre birou la amiaza si luptandu-ma cu praful din Pipera am curs usor si lin spre raul amintirilor.
Ipodul mi-a ales melodia (o ai mai jos) iar mintea mi-a zburat la o amiaza calda de august, intr-un oras aproape adormit la amiaza si o cafenea. Un loc magic al intalnirilor intamplatoare sau programate cu o terasa ce da intr-o zona intens circulata dar doar de pietoni.
O cafenea multiculturala in care miroase a cafea si a corn proaspat scos din cuptor si unde te poti relaxa ascultand o muzica ce usor adie in boxe la o conversatia frumoasa si vie pe care o poti avea cu absolut oricine. Si ce poate fi mai viu decat o conversatie frumoasa?
Iar daca alegi terasa, atunci te poti scalda in lumina soarelui cald de August insa profitand in acelasi timp de imensul aparat de aer conditionat ce te va racori.
Exista astfel de cafenele iar timpul petrecut in ele este absolut irezistibil de frumos.
Eu am ajuns in cafenea pe la 1 si stiu ca nici nu mi-am dat seama cu au trecut 2 ore peste mine acolo la cafea, la o conversatie cu o domnisoara pe care tocmai o cunoscusem, cu o muzica ce imi bazaia lin in urechi si cu o groaza de limbi si dialecte ce se intersectau cu noi dar treceau lin si isi continuau drumul.
Iar melodia de mai jos (readusa recent in mintea mea de amica G. intr-o seara pe deja defunctul Urban Radio) a sunat la mijlocul conversatiei si ne-a facut sa ne oprim din discutie si sa ne uitam visatori la oamenii din jur fiecare gandindu-se poate la propriul lui maine.
Daca ai drum prin Milano du-te. Cafeneau se numeste "Trussardi alla Scala" si daca te duci in happy hours cu 10 euro poti manca si bea destul de bine. Se afla in Piazza alla Scala, la doar cateva minute de mers pe jos din Via Dante (principala strada de shopping din Milano) si aproape de statia de metrou San Babila.
Mai jos ai si melodia cu pricina si sunt curios ce stari iti provoaca tie? Eu...ma duc afara in fata companiei sa fumez o tigare si sa ma gandesc la ce voi face maine si la cat de necunoscut si liber imi pare ziua de maine!

0 comentarii: