Regaseste-te pana nu vei muri

Pai cam da...esenta asta este. Adica schimba-te si fa ceva pana nu este prea tarziu.
Sambata seara am regandit atitudinea asta. De ce? Simplu, am o groaznica fobie de cutremure iar in cea mai recenta zgaltaiala mi-am dat seama ca in secundele alea (in care evident m-am panicat desi n-am aratat-o deloc) m-am gandit la ce am facut pana acum. Si chiar mi-am dat seama ca sunt multe chestii pe care puteam sa le fac dar din varii motive nu le-am facut.

Asa ca...dupa cum spunea si Karim Rashid (tipul este un designer industrial ce a scris o carte "Design Yourself" in care isi prezinta perspectiva asupra vietii de zi cu zi folosind propriul exemplu - cartea o poti cumpara de aici) poti sa te "desenezi" pe tine insuti insa trebuie s-o si vrei.
In esenta mi-am dat seama ca ne pierdem prea mult timp injurand la metrou, sau spunand ca viata e shit din cauza ca de fapt tot noi facem alegerile proaste si preferam sa ne cantonam in imbecilitati in loc sa ne scuturam de praf si sa o luam de la capat.
Haide fii puternic si daca crezi ca nu merita atunci haide sa-ti explic altfel : sambata putea fi ultima ta zi. In loc sa injuri cat de rahat este viata si cum ca nu-ti place atunci fa un exercitiu, pe care eu l-am facut, imagineaza-ti ca totul ti se inchide in 5 minute. Imagineaza-ti ca nu vei mai fi si tot ceea ce stii nu va mai exista, ca tu nu vei mai exista si ca asta se poate intampla in absolut orice clipa si fara absolut niciun semn care sa te anunte din timp.
Nu vei mai putea rade sau plange, iubi sau ura, nu vei mai auzi muzica si nici vedea absolut nimic, nu vor mai exista oameni langa tine care sa-ti fie aproape sau sa te enerveze, nu vei mai putea iubi, nu vei mai avea parte de niciun sarut sau atingere candida, totul va dispare inclusiv fiinta ta...insa cumva inainte vei avea regretul ca nu ai facut lucuri ce ti-ar fi stat in putinta, ca nu te-ai bucurat de viata destul.
Asa ca...de ce sa injuri si sa ramai frustrat cand poti sa incerci sa schimbi ceva.
Regaseste-te pe tine si accepta ca poti fi ceea ce vrei atata timp cat incerci si nu abandonezi. Incearca sa nu mai accepti orice jeg sau porcarie pe care unii sau altii ti le arunca in fata, orice incercare cretina de demonta cine esti tu sau ceea ce crezi. Mergi pe drumul tau si indiferent daca vrei reusi sau nu macar ai incercat si asta te face mult mai castigator decat eternii si tembelii privitori de pe margine.
So...in loc sa fuck life sau life's shit mai bine continua sa fii tu!

0 comentarii: