Cand muzica te surprinde

Melodia care a reusit sa imi provoace stari nirvanice in ultimul timp vine din partea unuia dintre producatorii ce in ultimii ani pur si simplu a "explodat" pe scena trance si anume Richard Durand (Olanda).
Descoperit in 2007 de catre Tiesto si inclus in clasamentul "Tip for the Top in 2007" realizat de acesta pentru Dj Magazine (cea mai importana revista de clubbing din lume) Richard pur si simplu a continuat sa creasca de la productie la productie si de la remix la remix.
Desi deobicei ale sale sunete sunt destul de agresive si relativ devastatoare ultimul sau release se remarca prin unicitatea candorii sunetelor.
"Always the Sun" (il poti lua de aici) iti propune o noua imagine.
Este exact genul de melodie pe care o poti asculta pe malul marii la un apus sau la fel de bine la aparitia primelor raze de soare in compania unui personaj incantator.
Vocalul, realizat de Simon (ce a lucrat si cu alti producatori de trance) este absolut devastator si reuseste sa-ti patrunda prin cei mai adanci pori ai tai transportandu-te intr-o stare de vis.
O vad ca pe o melodie ce va sta probabil destul de mult in mintea mea si sper eu si in a ta si o vad de asemenea ca pe o melodie ce te va bucura...doar lasa-te purtat de sunete si asculta vocea, intra in nirvana soarelui si bucura-te de muzica si de emotii.

2 comentarii:

Condeierul anonim | 16 mai 2009 la 00:28

Nu il stiam pe Durand, pana sa il ascult la tine pe blog. Starea pe care ti-o da ritmul lui seamana cu efectul unor halucinogene. Inteleg de ce iti provoca tie stari nirvanice. Mie mi-a provocat dependenta, pentru ca am inceput sa intru pe blog de mai multe ori pe zi ca sa ascult melodia, ba chiar i-am atras si pe altii. Dar ca orice dependenta...m-a impins si la gesturi disperate, atunci cand nu am mai avut ce consuma, din cauza ca tu ai luat-o jos de pe blog. Stii ce am facut ca sa imi alimentez dependenta? Am comis un furt...liric pentru ca mi-a descarcat-o un prieten money free de pe un site.

Vincent Vinyl | 16 mai 2009 la 00:33

N-am dat-o eu jos de pe blog ci oamenii de pe youtube insa recunosc dependenta ta asupra melodiei. Si uite iti spun in avanpremiera ca in urmatorul meu mix va fi aceasta melodie pentru ca am ajuns sa tin la ea din cauza versurilor sale.