Design Yourself - Intro


Incepand cu aceasta saptamana iti voi aduce o data pe saptamana cateva din ideile pe care Karim Rashid le propune in cartea sa "Design Yourself". Fac asta pentru a va ajuta si pentru a va crea oarecum dependenta de acest om ce merita ascultat pentru ca experientele sale sunt de fapt si ale noastre iar ceea ce el propune ne poate chiar schimba in bine viata.
Ca intro iti voi povesti cate ceva despre Karim Rashid. Cine este de fapt acest om?
"Am auzit toate definitiile posibile in ceea ce ma priveste si sunt de acord cu toate. Am fost numit Dumnezeul designului si am fost considerat kitsch; Am fost privit ca un business man sau ca un artist excentric. Am fost numit pantera roz a designului, „the thin white duke of design”, poetul plasticului, si asa mai departe. Sincer, nu prea imi pasa. Eu m-as descrie ca o persoana care doreste ca lumea sa fie cel mai frumos, inteligent, linistit si inspirational loc. Vreau sa am libertate de creatie si sa depasesc intotdeauna limitele."

Rashid s-a nascut in Cairo, a crescut in Canada iar rezidenta s-a actuala este la New York. A creat peste 2000 de designuri incluzand restaurantul Morimoto din Philadelphia sau camerele hotelului Semiramis din Atena. Designurile sale sunt expuse in 14 muzee din intreaga lume cum ar fi "Muzeul de Arta Moderna" din New York, "Muzeul de Arta Moderna din San Francisco" sau "Centrul Pompidou" din Paris.
Rashid a incercat si a reusit prin designul sau sa ofere o noua identitate obiectelor.
Asa ca de saptamana viitoare vei avea intalnire aici cu filozofia lui Karim Rashid. Primul episod iti povesteste despre Prieteni.

0 comentarii: