Recomand : The Blog

Ieri vorbeam cu Petru despre Roblogfest si el spunea: "toata lumea il citeste pe Cabral" iar eu spuneam ca nu il citesc. Eu o citesc pe the Anne Marie iar Petru stiu ca n-o citeste.
De fapt de ceva vreme vroiam sa-ti povestesc de acest nou blog ce mi-se pare deosebit de inspirat, de liber si de primavaratec (poate si pentru ca a aparut intr-o zi de primavara).
Pe Anne Marie (foto) am gasit-o pe Twitter si intamplator sau nu am apasat pe buttonul de follow. Iar de atunci....ei bine restul este poveste pana in ziua in care a anuntat ca si-a facut blog si instinctiv am dat click sa vad despre ce este vorba.
Mi-a placut ce am gasit si tocmai de asta ti-l recomand si tie. Avem un suflu nou in blogosfera, si poate sunt si altele dar nu le stiu eu, o libertate in exprimare pe care rar o poti intalni si gasi. Despre ce scrie ea te vei intreba....ei bine despre patzaniile ei, despre ceea ce intalneste si ceea ce gandeste si o face fara niciun fel de artificiu ci cat se poate de pur iar asta ceea ce m-a atras la al sau blog pe langa faptul ca si eu am folosit acelasi pattern pentru al meu blog pentru ultimii 2 ani :)
"Mi-am făcut blog după ce mi-am făcut cont de twitter şi imediat după #rugbytweetmeet-ul de pe 14 martie. Pentru că vreau să îi ajut pe ceilalţi şi împreună să ne iasă lucrurile de care să se bucure alţii." spune ea iar eu te invit s-o citesti pe The Blog iar lui Anne Marie ii urez sa continue in nota in care a inceput. Sa fie bine!

0 comentarii: