Zbor de final de vara

Final de vara....thank God for that. Nu mi-a placut deloc. Nu m-a incantat deloc, nu mi-a deschis deloc pofta de viata si practic, practic m-a aruncat intr-o senzatie puternica de iarna geroasa.
"Am senzatia ciudata ca vantul nu bate. Catifelare generala. Pripiri asumate, deadline-uri mov, zgarmari sub scroturi, pijamale. Nu conteaza cine esti sau unde ti-ai pitit Fericirea. Vine vremea unui control O.R.L. pentru toti. Bebelusi morti sau vii, ce mai conteaza. Te caci pe casa-masa-si-masina plus musuroiul de metafore cand iti vine confort din jobu'-ala nota bene platit. 
Te cred. Daca ti se spune ca te-ai schimbat e poate pentru ca chiar te-ai schimbat. Ai stil laic motosicli si-as dori din tot sufletu' sa halim un Profiterol impreuna. Din blana solitudinii facusem un cojocel. Tinea de frig. E o industrie in care e branzeturi sa fii natural si s-o arzi drept. Realitatea dura chics in. Stafii fara pasaport. Esti un buchet de vise ofilite intr-o vaza cu prea multa apa. Degeaba ma tii minte, nu ma ajuta. Dansam cateodata. Invatam dragoste. Picura asteptare pe mileu. Vorbeste Oceanul Atlantic. Sau chiar Marea. Crishanismul iti doarme in vene ca un vierme-n cocoon, secretand croieli galbene-n Australia sau in mintea ta cu pectorali dopati. Esti dur dar bei Coca Cola. Perfect pentru familia mea! Linge-ma la ignorantza. Fa-te pe unde poti cul pentru inca o noapte. Hai sa ne uitam la Glee si Weeds, sa bem sangele din altii. E vara afara. E Soare iara. Ma trezesc plangand cu tine-n gand. Oare stii cat mi-e de dor? As vrea sa pot zbura, iubirea mea, pana dincolo de nori. Am renuntat la multe in viata mea. Doar un singur lucru nu pot uita... Amintirea ta e tot ce mi-a ramas. Lichid este totul. Ei spun sa continui sa crezi!"
Atentie....flapsurile sunt ridicate in pozitie verticala...decolam cu Flight Club via Radio Guerrilla, mai exact cu ora 2 ce te va duce departe in propriul desert pe care-l traversezi.
Ladies and gentelman, comandorul de zbor va ureaza zbor linistit peste o noua saptamana de munca, ce speram doar sa nu fie mizerabila.
 Flight Club 11 - ORA 2 - 21.08.2010 by vincentvinyl 
Sursa si restul calatoriei aici.

0 comentarii: