De prin ziare - updated!

In urma unei discutii cu Oana mi-am dat seama ca intr-adevar postului original ii lipsea explicatia de fapt.
Adica n-am scris despre Mihaela Radulescu doar de dragul de a o apara sau despre a pune o vedeta aici pe blog. Am facut-o pentru ca m-a deranjat acel titlu si felul in care era scris articolul. Asta pentru ca unele din cele mai frumoase si interesante povesti de dragoste le-am trait cu persoane mai in varsta decat mine (maxim 9 ani diferenta).
Nu este o lauda ci o simpla realizare a acestui fapt.Si am facut-o pentru ca asa am simtit atat eu cat si ele, si nu imi este rusine si nici n-ar avea de ce.
Nu inteleg de ce diferenta de varsta trebuie sa te impiedice sa-ti expui sentimentele. Iar oamenii ce au aceasta mentalitate de tarani, ce nu pot intelege acest lucru sau nici macar concepe atunci ei sa ma scuteasca de prezenta lor pentru ca nu vreau sa-i cunosc, sa-i am aproape si nici macar sa vorbeasca cu mine.
Si cu asta am explicat! E basta!

0 comentarii: