Discutie de cafea matinala



Linistit dimineata imi place sa imi beau cafeaua dupa ce ajung la birou, sa fumez 2 tigari si sa rasfoiesc diverse ziare.
Discutiile de la cafeaua de dimineata sunt amuzante, sunt fara mare sens fiind de cele mai multe ori lejere pentru ca pana la urma asa si trebuie sa fie.
Astazi aud o colega ce spune "simt cum fiecare celula a mea se trezeste" iar o alta ii spune "aceasta metafora s-ar potrivi mai mult unui orgasm decat cafelei".
In liniste ma intreb "what the fuck?" cum naibii ati ajuns la o asemenea discutie dimineata.
Partea interesanta este ca acest subiect ramane in discutie si aflam de la tipa cu orgasmul cum ea si cu o prietena aveau o anumita problema fiziologica si cum a ei prietena a comparat rezolvarea problemei cu acelasi orgasm. Si gata cu tema asta!!!!
Cumva dupa o asemenea discutie cat si in cadrul ei simt cum mi-au murit o parte din neuroni, ma simt mai idiot cumva si chiar nu imi pot da seama cum poti alege sa ai o asemenea discutie la cafea.
Nu sunt pudic din fire insa cumva mi se pare un exces si o chestie care daca ar fi fost pastrata doar intre cele doua femei ar fi fost ok iar intr-un grup aceasta discutie apare ca una obscena, ridicola si absolut injositoare!
Sau poate sunt singurul nebun, cine stie.

4 comentarii:

Unknown | 15 octombrie 2008 la 10:25

pur si simplu aveau nevoie de sex. cine nu are...sa fim indulgenti zic

Vincent Vinyl | 15 octombrie 2008 la 21:23

Da...indulgenti putem fi si sigur ca nevoia de sex exista in oricare din noi insa existe momente in care ti-o poti exprima si momente prost alese.
Si daca au nevoie de sex oare le putem ajuta participand la discutia lor?

Alina | 15 octombrie 2008 la 21:51

sincera sa fiu pe colega ta nu cred ca ai putea-o ajuta cumva in sensul asta. o banuiesc de frigiditate. orgasmul nu cred ca te trezeste, mai degraba te face sa plutesti, senzatie asociata de cele mai multe ori somnului, nu?...in fine...cine a trecut p-acolo intelege cumva ideea. nu sunt o mare iubitoare a metaforelor si n-am chef sa insist pe explicatie.

Vincent Vinyl | 15 octombrie 2008 la 23:39

si eu am banuiala asta, mai ales ca ma confrunt cu "personajul" de vreo 2 luni incoace.