Biblioteca pentru toti ataca piata

Am aflat astazi cu deosebita surpriza ca prietenii de la Griffon & Swans sunt cei ce se ocupa de campania Jurnalul National, "Biblioteca pentru toti". Acest lucru adauga un nou plus campaniei Jurnalul ce deja se anunta a fi un pericol atat pentru "Colectia Literatura" de la Cotidianul precum si fata de cealalta oferta de insert cu carte aflata deja pe piata (din varii motive nu mentionez numele).
Felicitari celor de la Griffon & Swans si le doresc cat mai multe campanii reusite pe viitor.
Mai jos detaliile:

Din 18 martie 2009, Jurnalul Naţional va oferi în fiecare miercuri opere de literatură română, la un preţ de 10,9 lei. Relansarea Biblioteca pentru toţi a fost integrata perfect în proiectul Jurnalului, Recurs la România, care face apel la tot ce e autentic şi valoros romanesc, la tot ce ne îmbogăţeşte spiritual şi ne face să mergem înainte, la tot ce ne face să descoperim cine suntem.

Campania de publicitate are ca scop, pe de o parte, promovarea colecţiei, iar pe de altă parte comunicarea poziţiei pe care Jurnalul Naţional a adoptat-o faţă de tot ceea ce înseamna autentic şi valoros românesc - românii au cu ce se mândri. Avem cărţi bune care ne-au format înca din copilărie şi pe care, la rândul nostru, trebuie să le transmitem mai departe copiilor noştri.

Campania beneficiază de aportul unor personalităţi precum Marius Tucă, Nadia Comăneci, Andreea Raicu, Grigore Leşe, Ion Cristoiu, Oana Pellea, Mihaela Rădulescu şi Horaţiu Mălăele care invită cititorii să redescopere şi să citească literatură română. Comunicarea s-a facut la nivel naţional, folosindu-se mediile outdoor, print, radio, web, TV şi cinema.

Având experienţa relansării imaginii editurii Curtea Veche, Griffon s-a ocupat şi de designul copertelor şi de structura interioară a cărţilor, împreună cu Litera Internaţional, editura cu care Jurnalul Naţional colaborează pe acest proiect.

Barna Nemethi, creative director Griffon and Swans, şi regizorul spotului TV declară: “Sunt de părere că românii au început să lase deoparte scepticismul cu care îşi privesc propriile valori şi cultura în general. Nu suntem o ţară de manelişti; avem muzicieni, pictori, scriitori, evenimente culturale despre care trebuie să vorbim pentru că oamenii vor să asculte. A fost un pariu câştigat anul trecut cu venirea lui Pamuk în România, şi sunt sigur că şi colecţia Jurnalul se va bucura de un răspuns pozitiv din partea românilor.“

La campanie au lucrat Barna Nemethi, Andreea Ioniţa, Giuli Florea, împreună cu divizia de film a Griffon and Swans care a realizat producţia (TVC, şedinţă foto) – Barna Nemethi şi Vlad Feneşan (regie), Pătru Păunescu şi Claudiu Ciprian Popa (imagine), Vlad Voinescu (sunet) şi Sorin Mandache (montaj).

Înfiinţat în 2007, Griffon and Swans se poziţionează pe piaţă ca un shop de idei care se ocupă de proiecte culturale. Portofoliul conţine clienţi precum editurile Curtea Veche şi Litera Internaţional; Jurnalul Naţional, fundaţiile Noi Citim, Cinemaiubit, Scheherazade; Asociatia pentru Dialogul dintre Stiinta şi Teologie din Romania, etc.
www.griffon.ro

0 comentarii: