Cum am avut Butterflies in my stomach la Green Hours

Am avut fluturi in stomac aseara. Green Hours, orele 20 si o trupa, despre al carei concert desi stiam de mai bine de o luna, total necunoscuta pentru mine.
Insa, cum A. tot ma invita sa mai trec pragul Green-ului, uite ca finally i-am vazut si in live si nu regret absolut deloc.
Combinatia de trip-hop, jazz si nu-funk m-a vrajit inca de la primele acorduri, si in pofida faptului ca am ratat unele din melodiile cantate de Butterflies in My Stomach, trebuie sa recunosc ca aceasta este una din trupele ce trebuie vazute in live. Acest lucru se datoareaza unei alchimii ce se creeaza cu publicul inca de la primele acorduri si il duce undeva pe un norisor, in plina visare, acolo de unde insa trebuie sa coboare odata cu finalul concertului.
Green Hours-ul a fost arhiplin la acest eveniment ceea ce denota ca, inca mai exista public dornic sa fie prezent la concertele organizate in Bucuresti.
Fluturii au avut parte si de un notabil public strain, provenit din studentii sositi in Romania prin cadrul burselor Erasmus si, astfel, am avut posibilitatea sa ma intalnesc cu trei studenti francezi, un portughez si o italianca ce in urmatorul an si-l vor petrece in Romania. Si lor, le-a placut eventul, le-a placut locatia si au promis sa revina.
Aseara am avut fluturi in stomac, am avut fluturi datorita muzicii, a oamenilor din jur, si a unei atmosfere teribil de placute create de A. careia ii multumesc din nou pentru invitatie.

0 comentarii: