#Instafestial, evenimentul care a generat 1.000 de fotografii/postări în câteva ore


Peste 300 de tineri creatori de conținut au participat weekendul trecut la #Instafestival, un eveniment special creat pentru comunitatea instagrammerilor din România, care a generat 1.000 de fotografii. I-au adus împreună fotografia și pasiuni precum călătoriile, arta, gătitul, designul interior sau fashion-ul, iar  #InstaFestival le-a oferit ocazia să se cunoască mai bine și să completeze lipsurile socializării online.

Evenimentul a avut două etape. În prima, participanții s-au plimbat pe Calea Victoriei din București și   au surprins în imagini momente ale plimbării. În a doua, instagrammerii români s-au adunat la Dumbrava Vlăsiei, loc care le-a provocat imaginația și le-a oferit contextul pentru postări creative, pline de culoare și emoție.

"InstaFestival a venit la momentul potrivit, în cadrul potrivit. Am văzut o mulțime de postări de la festival, iar creatorii de conținut s-au întrecut pe ei înșiși. Chiar dacă toți au fost în aceeași locație, fiecare postare a venit cu ceva diferit, cu o altă perspectivă, ceea ce mi se pare minunat", a spus Adrian Dan, creator de conținut și organizator al evenimentului.

Atmosfera de la eveniment s-a văzut cel puțin la fel de bine și pe Instagram, unde internauții au postat aproximativ 1.000 de fotografii de la eveniment.

Pentru Luana Codreanu, care are contul de Instagram @lastminutecouture, evenimentul a fost “o zi de poveste petrecuta alături de câteva sute de oameni senzaționali, o zi plină de inspirație, culoare, creativitate și good vibes.” .

La fel rândul lui, Bogdan Buzuleac @bogdan.buzuleac, pentru care a fost “o zi instagrammabilă”,  este de părere că astfel de evenimente sunt esențiale pentru dezvoltarea comunității. “Schimburi de idei, un cocktail cu prietenii vechi și noi, bucuria de a surprinde cadre frumoase, toate acestea nu fac decât să creeze legături puternice și să încurajeze creativitatea.”

"O mișcare foarte cool, care, din punctul meu de vedere, a reușit cu succes să adune creatorii de conținut, pentru a ne cunoaște mai bine între noi și mai ales pentru a completa lipsurile socializării online", a punctat și Virgil Godeanu, participant la eveniment, care are contul de Instagram @virgilgod

"A fost o ocazie să cunosc și mai bine câțiva dintre cei ce urmăresc jurnalul meu de călătorii și sa le mulțumesc față în față pentru suportul acordat în acest proiect. Este minunat să vezi că în spatele conturilor sunt oameni foarte frumoși, cu mult bun simț și respect pentru munca depusă de fiecare dintre noi", a spus Dani Ciucă, creator de conținut @danitraveljournal.

Atmosfera evenimentului a fost susținută de reprezentațiile live ale unor artiști precum Giulia, Jean F. Gavrilă, Delia Rus și DJ, Gabriel DT.

Comunitatea instagramerilor din România depășește un milion de utilizatori.

Sponsor principal: Kaufland România
Sponsor: Olympus România
Parteneri: Dumbrava Vlăsiei, X Event România, Amway România, Starbucks Reserve Clover Lipscani, Blossom FloralDesign, Donutino, The Slice, Touching ART Cocktail, Bucharest In Art, BonBons by Monica Rădulescu, Skullcandy Romania, Dji Romania, Visit Oradea, Limonada lui Iulian, L’arte Del Gusto, Tudor. Personal Tailor, AQUA Carpatica, Benefit Cosmetics, Lemnia, Lelograms, Editor Tei, Univrse
Parteneri comunicare: PiArt Vision, Fabrica de PR
Parteneri media: Agerpres, Glamour Romania, Biz, NOIZZ.ro, It's Showtime Media Production

0 comentarii: