Pentru filmul Vanatorul de spirite, actrita Raluca Aprodu s-a reintalnit cu regizorul Dragos Buliga dupa 14 ani

In aceasta primavara, spectatorii romani o pot vedea pe Raluca Aprodu alaturi de Armand Assante, Razvan Vasilescu si Lior Ashkenazi in thriller-ul supernatural The Wandereres – Vanatorul de spirite, regizat de Dragos Buliga, cel care este de mai bine de 7 ani si regizor pentru serialul Las Fierbinti.

In noul film, Raluca Aprodu interpreteaza rolul unei studente la jurnalism care ii ajuta pe doi americani si doi coreeni sa descopere povestea unui castel bantuit din Transilvania. 

Pentru Raluca obtinerea rolului din acest film a insemnat si o reintalnire dupa 14 ani de la debutul in fata camerei de filmat.

“Aveam 17 ani, am aparut intr-un videoclip pentru care regia a facut –o Dragos Buliga. Prima mea experinta cu camera a fost cu el si DOP-ul lui, Serban Ionescu. Imi amintesc ca erau foarte relaxati si cu umor, nu mi-au dat niciodata senzatia ca e ceva mai greu decat stiu eu sa fac, asa ca nu am avut nicio emotie in fata camerei. Au avut incredere in mine,” isi aminteste Raluca.

14 ani mai tarziu, exact in aceeasi formula Buliga - Ionescu, Aprodu a filmat 6 saptamani in Transilvania intr-o poveste in care personajul ei are cateva intalniri mai dure cu spiritele rele, momente care au necesitat cascadorii. “Si de data aceasta au avut incredere in mine, au vazut ca imi place sa conduc masina si ma descurc foarte bine, asa m-au lasat sa fac chiar eu filmarile in care conduceam. Cat despre cascadorii – exista o secventa in care un spirit rau ma arunca intr-un copac – mi-au placut foarte mult. Imi plac sporturile extreme, m-am simtit foarte bine facand si o parte din aceste cascadorii in film.”

The Wanderers – Vanatorul de spirite aduce in cinematografe o productie locala care nu seamana cu niciunul din filmele romanesti contemporane. O poveste despre un vanator de spirite care ajunge intr-un castel din Transilvania si isi confrunta propriul trecut, un film care arata o Transilvanie frumoasa si spectaculoasa, asa cum nu a fost prezentata niciodata intr-un film romanesc. Filmul, care a castigat deja cateva premii la festivalurile internationale, intra pe ecranele din toata tara din 20 aprilie.
Trailerul filmului poate fi vazut aici https://www.youtube.com/watch?v=jobLxUTUcGU

0 comentarii: