Nou maxi single Depeche Mode inaintea concertului de la Bucuresti

Cu 2 zile inainte de concertul de la Bucuresti, trupa Depeche Mode va lansa un nou maxi single pentru piesa "Soothe my Soul".
Pe 13 mai se lanseaza in magazinele de specialitate maxi single-ul "Soothe my Soul" cu urmatorul tracklist:
6 track maxi single – worldwide physical and DSP release on May 13th (May 14th in North America)
Soothe My Soul (Steve Angello vs Jacques Lu Cont Remix)
Soothe My Soul (Tom Furse – The Horrors Remix)
Soothe My Soul (Billy F Gibbons and Joe Hardy Remix)
Soothe My Soul (Joris Delacroix Remix)
Soothe My Soul (Black Asteroid Remix)
Soothe My Soul (Gregor Tresher Soothed Remix)
2 track CD single – worldwide physical and DSP release on May 13th (May 14th in North America)
Soothe My Soul (Radio Edit)
Goodbye (Gesaffelstein Remix)
Soothe 12 inch Vinyl single – worldwide physical release on June 10th (June 11th in North America)
Side A
Soothe My Soul (Steve Angello vs Jacques Lu Cont Remix)
Soothe My Soul (Matador Remix)
Side B
Soothe My Soul (Destructo Remix)
Soothe My Soul (Gregor Tresher Remix)

Concertul Depeche Mode de la Bucuresti va avea loc pe data de 15 mai 2013, pe Arena Nationala, biletele putand fi achizitionate online, de pe www.MyTicket.ro, sau din reteaua magazinelor Diverta, magazinul Muzica, libraria Mihai Eminescu si Sala Palatului, la mai multe categorii de preturi: 135 (Gazon B), 145, 170, 200, 240, 275, 320, respectiv 435 lei in tribune si peluza.

0 comentarii: