Lansare album "Strada Stramba" cu Chimie aka Misu Foarfeca - 19 iunie

Sambata, 19 iulie, ora 21
Focsani, Havana Cafe
LANSARE ALBUM "STRADA STRAMBA" CU CHIMIE AKA MISU FOARFECA
In deschidere - Vorba
Support artist - 15 lei
Event FB - http://goo.gl/KHdupn 
-------------------------------------------------------------
Materialul contine 6 piese:
Rana
Am fost un copil rau
Groapa
Fratii
Blood is life
Imigrantii


#Chimie: Muzica este cea mai constanta entitate din viata mea de pana acum


Cine e Chimie?
Chimie este hip hop, Chimie este muzica, este militant revolutionar , “asasin” social.

 
De ce ai lasat jurnalismul pentru muzica?
Impropriu spus, fiindca jurnalismul nu a amenintat niciodata muzica :) De fapt, muzica este cea mai constanta entitate din viata mea de pana acum.


De unde ti se trage porecla Chimie?
La 8 ani, cel mai bun prieten mi-a spus Chimita :)


Ce simbolizeaza STRADA STRAMBA?
Strada Stramba simbolizeaza pana la urma exact ce spune titlul :) Este un album urban, dedicat orasului. Este vibratia orasului, deci muzica lui reflecta experientele mele din ultima perioada si este, ca si toata creatia mea de altfel, un manifest de libertate.


Piesa preferata de pe album?
Difera de la zi la zi.


Unde gasim albumul STRADA STRAMBA?
Albumul se va gasi pe www.Foarfeca.com, in magazine din Bucuresti si in tara + magazine online.
youtube.com/ChimieOficial
facebook.com/chimie.oficial

0 comentarii: