Recenzie: Concert Lunafly la Bucuresti

Daca aveati indoieli cu privire la fenomenul K-POP in Romania si la cat de iubita este trupa sud-coreeana, Lunafly, iata ca raspunsul a venit vineri seara, 25 iulie 2014, intr-un show extraordinar, care a inceput la orele 18.30, pentru intreg publicul, la Casa de Cultura a Studentilor din Bucuresti, si s-a terminat cu mult peste ora 23.00! „Suntem uimiti! Nu ne-am putut imagina. Este un vis! Romania va iubim, nu va vom uita niciodata! A fost cel mai bun show pe care l-am avut pana acum in Europa. Sunteti extraordinari si cu siguranta ne vom intoarce!”, au fost declaratiile pline de caldura venite din partea baietilor de la Lunafly imediat dupa concert.

Sositi de la Milano direct la Bucuresti cu o zi inainte de sustinerea concertului, trio-ul bomba Lunafly i-au incins si la propriu si la figurat pe cei aproape 1.000 de spectatori aflati in incinta salii de spectacol, traind cu impresia ca te gasesti la un concert Michael Jackson! Lunafly, Sam, Teo, Yun, te iubesc!, sunt cuvintele care s-au auzit aproape continuu din glasul celor aflati la concert, acompaniate de ropote de aplauze si strigate de bucurie, un public format din numerosi adolescenti plini de energie, dar si din adulti (parinti si iubitori ai cantecelor Lunafly). Veninti din timp la concert si pregatiti pentru un spectacol exploziv, spectatorii si-au gasit pe rand locul pe scaune si au privit cu multa atentie si momentele din deschideera concertului Lunafly la Bucuresti.

Un prim act, sustinut de unul dintre partenerii concertului, Sarang Hanguk, a fost parada de hanbok-uri, portul traditional al coreenilor, moment in care scena s-a umplut de culori aprinse si pastelate. Multumim creatoarei- Angela Jipa, Simonei Serbanescu – hairstylist si Alexandrei Efrim - make up, cat si modelelor, fara de care acesta defilare nu ar fi avut loc.

Un al doilea moment absolut electrizant au fost dansurile sustinute de catre Vera & Lelou si DSK, grupul castigator al concursului BATTLE DANCE, din seara zilei de 24 iulie.
Dupa o scurta pauza a urmat, in jurul orei 20,30, ceea ce au asteptat cu sufletul la gura de  doua luni de zile fanii k-pop: concertul LUNAFLY!!

Intr-o forma de  zile mari, trio-ul de senzatie al momentului, Lunafly, au cantat si incantat publicul cu piese proprii precum: Clear Day - Cloudy Day, One More Step, How Nice it Wolud Be, Stardust, Can I Kiss You sau Fly to Love, cat si cu cover-uri extrem de cunoscute ale unor artiti la fel de apreciati (Justin Timberlake, Justin Bieber, Rihanna, Maroon 5 sau Backstreet Boys). Prezenta scenica desavarsita, carismatici, romantici, inteligenti si cu un simt al umorului  de invidiat, Yun, Teo si Sam au cucerit definitiv publicul din Bucuresti intr-un show total, oferind si multe surprize: coverul Nemuritorii ce apartine lui Smiley si Dragostea din Tei al celor de la O-Zone, cat si prin interactiunea pe care au avut-o cu publicul roman, invatand sa spuna te iubesc, esti frumoasa,  imi dai numarul tau de telefon. „Nu ne mai vine sa plecam!” au declarat, pe scena, la final tinerii artisti Lunafly.

Tracklist concert Lunafly la Bucuresti:
Clear Day, Cloudy Day / One More Step / When I was Your Man (Bruno Mars) / All of Me (John Legend) / Baby (Justin Bieber) / Payphone (Maroon 5) / Impossibe (James Arthor) / As Long As You Love Me (Justinn Bieber) / California King Bed (Rihanna) / Yo te voy amar (Nsync) / Just the way You Are ( Bruno Mars) / How Nice it Wolud Be / Stardust / You Got That Something  / As Long As You Love Me (Backstreet Boys) / Mirror (Justin Timberlake) / Can I Kiss You / Not  a Bad Thing (Justin Timberlake) / Innocent and Young / 50 ways to say goodbye (Train) / Nemuritori (Smiley) /
Fly to Love

Biss:
Wake me up / Dragostea din Tei (O-Zone)

Multumim Ambasadei Coreei la Bucuresti, Casei de Cultura a Studentilor pentru gazduire si, nu in ultimul rand, multumim firmei de paza si protectie Blackhawk Security, care ne-a ajutat extraordinar de mult pentru buna desfasurare a acestui eveniment. Multumim, de asemena, si presei pentru prezenta si pentru intelegere!
Nu in ultimul rand, multumim partenerilor: Mall 4 Art, Sarang Hanguk, Music Channel, TVH.