Melodia zilei - 02

Astazi am 2 melodii pentru tine draga cititorule. Insa inainte de a-ti le propune iti explic ca aceste melodii sunt alese in functie de varii stari si momente si clipe si este posibil ca doar eu si cei care vor alege melodii in aceasta sectiune sa le considere "glorioase".
Pentru ziua de azi aleg o italianca frumoasa de care mi-am adus aminte navigand aiurea pe Youtube. Desi o stiam de ceva vreme pana azi nu i-am dat mare atentie insa uitandu-ma la titlul melodiei m-am decis sa ii dau o sansa. Astfel am tot ascultat-o de dimineata si pana acum si ti-o ofer si tie : Tiziano Ferro - Ti Voglio Bene.



Cea de a doua optiune a zilei vine din partea prietenei Oana (aka. mamaursoaica).
Tot discutand cu ea pe Meebo imi ofera un link si ma intreaba daca stiu melodia. Am ascultat-o, mi-am adus aminte ca o aveam pe un disc si am continuat discutia oferindu-i spre ascultare alte muzici.
Insa in final ea imi spune : "azi raman la asta".
Asa ca iata si propunerea ei : Schiller - I Miss You.



Enjoy!

0 comentarii: