Sfarsitul Lumii



Si daca ar fi astazi sfarsitul lumii ce ai face? Deja cu totii suntem asediati de media din Romania care a creat o noua "isterie" publica.
Problema se poate discuta din mai multe puncte de vedere iar eu, pentru a nu te plictisi, iti propun doar 2 ce mi se par si cele mai importante.

Primul punct de vedere este cel al oamenilor de media care tin sa "stoarca" aceasta stire cat pot ei mai bine pentru a-si vinde "produsele".Este normal si firesc ca un asemenea subiect sa fie exploatat si pana la urma depinde de tine ca si consumator de media ce abordare alegi.
Dar parca nu prea ai posibilitatea asta, cumva media din Romania are acelasi discurs doar ca prezentat in varii alte forme si de asta am ales sa urmaresc intreaga poveste in ziarele Europene deoarece mi se pare mult mai profesionist abordata si sa urmaresc, probabil singurul ziar care nu m-a dezamagit pana acum, "Cotidianul" ca publicatie interna.

Al doilea punct de vedere esential sau cel mai esential al povestii este latura personala. Cum vezi tu sfarsitul lumii? Si chiar crezi ca va veni zilele astea sau din cauza acestui experiment? Sau ai regrete pentru chestii pe care nu le-ai facut pana acum?
Problema este dificila si greu de explicat si elucidat. Pana la urma totul depinde de propria ta personalitate.
Personal as regreta toate clipele pierdute inutil si tembel, toate emotiile neexprimate, toate zambetele ratate, toate povestile inteles gresit sau neintelese, toate actiunile pe care mi-as fi dorit sa le fac dar din varii motive nu le-am facut.
Toate persoanele geniale pe care le-am intalnit sau as fi putut sa le cunosc in continuare, toate micile clipe trecatoare de bucurie, toate micile drame si absolut tot ceea ce este posibil sa traiesti, sa simti, sa iubesti si sa fii impacat cu tine.
Dar cu adevarat sa traiesti si nu doar sa te tarasti ca molusca 60 - 70 de ani si sa spui ca traiesti doar prin noul credit pe care l-ai luat sau de noua masina luata pe leasing, de cat de "destept" esti tu in trafic, de cat de mare sef esti tu abuzandu-ti subordonatii si simtind probabil si o erectie sau doua sau de cat de multe femei/barbati ai futut tu pana acum si alte chestii la fel de mici si meschine de gen....ASTA NU imi doresc si asta nu simt!

Asa ca...personal fie ce o fi, sfarsitul lumii va veni oricum insa de fapt hay sa fim seriosi de fapt ceea ce ne intereseaza cel mai mult este sfarsitul nostru iar constientizarea acestui fapt poate fi primul pas spre viata.

0 comentarii: