After Paste

Haide ca s-a dus si Pastele....cum a fost? Ei bine pentru mine a fost lent, a fost lipsit de vreo conotatie prea adanca asa ca doar m-am bucurat de zilele libere si de vremea frumoasa de afara.
In rest....am descoperit ca 90% din oamenii pe care-i cunosc deja de vineri s-au refugiat in afara orasului care pe unde isi are locul de bastina sau pur si simplu si-a ales escapada astfel incat am observat practic orasul golindu-se. Liber pe strazi, liber in mine, liber peste tot.....practic ceva asemenator abandonarii totale de care povestea o doamna la un workshop despre Legea Atractiei la care am participat in urma cu o saptamana si ceva.
De Paste am simtit un gol si o lene teribila (recunosc cu mana pe inima ca de Craciun m-am simtit mult mai implinit si mai bucuros dar asta este deja o alta amintire), o bucurie nespusa ca am putut sa impart cadouri oamenilor din jur, o bucurie incredibila ca unii nu m-au uitat si mi-au raspuns la acele mesaje de Paste transmise, o bucurie ca am primit si iertare din partea altora ce erau suparati pe mine dar si o tristete destul de mare ca am fost uitat si de neiertat pentru altii dar dupa cum spunea o buna prietena....odata ce incerci sa repari si n-ai cu cine problema nu apare la caracterul tau ci al celuilalt.
De fapt cred ca povestea si lectia ce trebuie invatata ca prima idee referitoare la aceste sarbatori este aceea a iertarii si a incercarii de a fi mai buni si mai vasnic datatori de o a doua sansa decat deobicei pentru ca fino alla fine suntem cu totii oameni si mai gresim.
Sa fie bine, sa fie pace si sa fim mai buni si iertatori....o sa incep eu!
Foto credit: Alex

1 comentarii:

Andreea | 5 aprilie 2010 la 18:53

Hhmmm...de Paste s-a implinit un an de cand ne "cunoastem"...imi pare bine ca ai continuat sa scrii pe blog, am incercat sa fiu la curent cu ce ai scris, simtit, trait prin intermediul lui.
Cred ca a fost interesant sa vezi The City lipsit de agitatia si nelinistile ce-l caracterizeaza in mod obisnuit.:)
Spor la scris in continuare!
Velvet Angelove;)