Lecturi Urbane Brasov

Lecturi Urbane episodul Brasov s-a petrecut intr-una din cele mai calduroase si frumoase zile ale lunii. Venit direct de la party-ul de final al NexT Film Festival, dormit 3 ore, intarziat si asteptat de restul participantilor (carora le multumesc pentru acest lucru) insa incantat din nou peste masura de forta celor ce au participat la eveniment.
De aceasta data am plecat 35 de voluntari din Bucuresti pentru ca la orele 13 sa facem jonctiunea cu "partizanii" din Brasov si a incepe sa citim si sa impartim carti in Piata Sfatului din Brasov.
A fost soare, au fost oameni frumosi, a fost bine si din nou am ramas suprins de bucuria cu care oamenii au primit cartile oferite atat de mine cat si restul participantilor. Am oferit un total de 7 carti, am citit pe marginea fantanii din mijlocul pietei si m-am bucurat de zambetele primite din partea celor ce au "acceptat" micul meu cadou beletristic.
Lecturi Urbane Brasov a fost un nou eveniment care a demonstrat ca prin unirea unor energii si idei comune se pot face lucruri mari si poate impreuna vom reusi sa schimbam perceptia societatii macar pe aceasta nisa pe care activam.
Si de aceasta data colegul Alex s-a ocupat de fotografii iar mai jos ai galeria foto completa din partea sa so enjoy!
Evenimentul de la Brasov nu ar fi fost posibil fara sprijinul Buybooks si al Kiwi Travel.
Foto credit: Stelian Pavalache
Poze Alex download: Alex

0 comentarii: