Polonia indoliata

Ambasada Republicii Polone la Bucureşti anunţă cu profundă durere şi tristeţe că în orele dimineţii zilei de 10 aprilie 2010 a avut loc una dintre cele mai mari tragedii din istoria Poloniei. În drum spre festivităţile prilejuite de comemorarea a 70 de ani de la Masacrul de la Katyn s-au stins din viaţă, într-un cumplit accident de aviaţie, Preşedintele Republicii Polone, Lech Kaczyński, Prima Doamnă, Maria Kaczyńska, reprezentanţi ai conducerii celor mai importante instituţii ale statului, înalţi funcţionari de stat şi militari, precum şi toţi membrii delegaţiei poloneze şi echipajul aeronavei.
În urma catastrofei, Mareşalul Seimului Republicii Polone, Bronisław Komorowski, care a preluat conducerea statului, a decretat şapte zile de doliu naţional.

Cartea de condoleanţe va fi deschisă la sediul Ambasadei Republicii Polone din Bucureşti, Al. Alexandru nr. 23, în zilele de 12-14 aprilie, între orele 10.30-15.00.

Acest mesaj este postat din partea mea datorita faptului ca am un imens respect pentru ceea ce inseamna atat cultura cat si societatea poloneza. Prin faptul ca aici am prezentat unele din manifestarile culturale organizate sau avand ca principali participanti reprezentanti ai Poloniei nu am putut ca in aceste momente de imensa tristete sa nu-mi arat emotionarea si sprijinul, macar prin scris, fata de durerea familiilor indoliate si a polonilor din toata lumea.
Dumnezeu sa-i odihneasca! 

0 comentarii: