J'aime La Vie Handmade Collection

"J'aime la vie!" nu este doar o zicala frumoasa pe care s-o poti rosti,este mult mai mult...
este o stare de spirit, o atitudine, un trend si nu in cele din urma...este colectia mea de handmade.
Iubesc viata, dar in aceeasi masura iubesc sa creez si sa dau viata imaginatiei mele. In urma creatiei mele ies accesorii, haine, genti si sandale.


Dupa cum puteti vedea si din pozele alaturate, handmade-urile mele sunt atipice dar au un aer glamour.
Materialele pe care le folosesc sunt putin iesite din comun pentru niste accesorii, dar pe placul domnisoarelor care isi doresc sa fie unicate si sa iasa din tipare.

Mai pe scurt, ca sa va lamuresc, DA, este o noua colectie de handmade, plina de viata, si in acelasi timp chic!

Va astept sa imi cunoasteti colectia, sa le admirati si sa le probati, iar in cazul in care nu va puteti desparti de vreunul din ele....ei bine, puteti sa le si achizitionati.

"J'aime la vie!" este numele colectiei mele si sper sa va placa!

0 comentarii: