Melodia zilei 07

A trecut ceva vreme de cand nu ti-am mai recomandat nimic. Ei bine uite ca ma intorc pe zona de muzica si iti aduc o melodie care mi-a reintrat in viata acum vreo 2 zile cand dupa ce am ascultat ultimul disc Schiller, "Desire", m-am intors cu gandul la a sa superba "I Feel You".
Vocea excelenta a lui Peter Heppner (Wolfsheim) creeaza alaturi de muzica lui Schiller un intreg univers de plutire si relaxare.
Iar melodia exprima cel mai bine anumite stari pe care le ai si pe care ai vrea sa le zici dar nu stii daca atunci este momentul ori nu. La fel exprima si speranta, dorinta, chill-ul total si nevoia de bine. Plutesti in timp ce vocea iti intra in creier si in inima si iti preia controlul asupra corpului, mintii si cugetului.
Asa ca...astazi iti ofer melodia ce mi-a reintrat placut in urechi in ultimele zile, de 3 ori in aceasta seara in drum spre casa (aici e vina playerului meu) si care sper sa iti placa la fel de tare si tie : Schiller mit Heppner - Leben (I Feel You).

4 comentarii:

Unknown | 20 noiembrie 2008 la 23:41

Trebuia sa postezi tu neeaparat melodia asta asta seara. :(
Alta nu gasea-i! :((

Vincent Vinyl | 20 noiembrie 2008 la 23:55

Soarta pare sa fii ales aceasta melodie. Cand voi pune pe blog recenzia la "Desire" atunci probabil va avea o alta melodie la fel de interesanta.
Insa "I Feel You" este una din alea care mereu iti aduce o senzatie de bine, de caldura chiar si cand pare sa lipseasca total.

Unknown | 20 noiembrie 2008 la 23:58

Atunci pune si I Miss You...sa fie in ton (sau poate pentru ca imi place mie mult de tot).

Vincent Vinyl | 21 noiembrie 2008 la 00:12

Pun si "I Miss You", va fi in acelasi post ce va apare in maxim 3 zile si va fi un remember al uneia dintre productiile importante pentru Schiller.