Editura Publica: Invata sa muncesti diferit

Această carte are două ambiții: în primul rând, să împărtășesc ceea ce am învățat într-un loc de muncă futurist și, în al doilea rând, să capturez povestea din spatele culiselor a unei echipe bune și a unei companii fascinante. Voi împărtăși ceea ce am învățat, ceea ce am iubit și ceea ce m-a înnebunit de plăcere.
Cartea este, în mare parte, cronologică și bazată pe jurnalul meu. Termenul pretențios pentru această abordare este „jurnalism participativ”, ceea ce înseamnă că scriitorul, în acest caz eu, nu raportează pur și simplu stând în siguranță pe margine, ci din mijlocul întâmplărilor. Avantajul este intimitatea. Eu sunt onest într-un fel în care majoritatea cărților nu sunt.

Dezavantajul este perspectiva: povestea mea ocupă locul central în scenă, chiar dacă eforturile altor persoane au fost mai importante, lucru care se întâmplă adesea. Pentru a echilibra acest aspect, anumite capitole abordează o perspectivă mult mai largă decât povestea mea.
Scott Berkun
Dacă vrei să privești diferit antreprenoriatul, managementul sau chiar viața, în general, citește această carte.
Tim Ferriss,
autor Săptămâna de lucru de 4 ore

Unii oameni spun că modul în care muncim este în schimbare, dar greșesc. Schimbarea a survenit deja!
Chris Guillebeau,
autor Startup de 100$

O călătorie nebună în culisele uneia dintre cele mai de succes și progresive companii de pe planetă. O viziune profetică pentru ceea ce înseamnă viitorul muncii.
Douglas Pyle,
vicepreședinte JPMorgan Chase

Berkun ne oferă o imagine fascinantă din interiorul unei companii neobișnuite care experimentează noi modalități de a munci. Câteva dintre acestea par nebunești, dar ceea ce fac cei de la WordPress astăzi vom face și noi mâine.
Tom Standage,
editor The Economist

O poveste genială, onestă și amuzantă, spusă din interior, despre mediul organizațional dintr-o companie minunată.
Eric Ries,
autor The Lean Startup

Veți fi surprinși, șocați, încântați, emoționați și inspirați despre modul în care WordPress.com își desfășoară activitatea. Eu am fost!
Joe Belfiore, vicepreședinte Microsoft

0 comentarii: