S-a lansat prima platforma de imagine pentru creativii din generatia Y



RETRO FUTURE prima platformă de imagine pentru creativii din generaţia Y
*Retro Future este un agregator de servicii complete #ultimulrăcnet  prin care companiile și indivizii beneficiază de consultanță și livrabile de imagine: de la consilierea de stil personal a clienţilor, la definirea direcţiei creative a proiectelor vizuale şi de design, până la integrarea de soluţii strategice pentru branduri.
 
 
Platforma de imagine Retro Future (www.retrofuture.co), primul proiect de la noi ce sprijină creativii din generatia Y, s-a lansat pe 1 decembrie, chiar de Ziua Națională a Romaniei.
 
Platforma - #ultimulrăcnet - întâmpină nevoia indivizilor și a companiilor de a accesa o comunitate creativă care și-a depășit statutul de nișă, o umbrelă sub care creativii se întâlnesc și concep un prezent și, implicit, un viitor comun.
 
Retro Future înseamnă Anca Miron și  Ioana Cristina Casapu
 
Inițiatoarele Retro Future sunt Anca Miron și  Ioana Cristina Casapu.
 
Anca Miron are o expertiză de 10 ani în design vestimentar, design de costum și direcție creativă pentru proiecte personale, teatru, cinema și reclame. Deține propriul label de modă, MIRON, și semnează campanii de imagine sau styling pentru alți designeri și proiecte conexe. A lucrat cu şi pentru Raiffesen Bank, Petrom, Napolact, Ciucaş, TNB, Elena Gheorghe, Andreea Esca, Saga Film, Multimedia Film, Hi Film.
 
Ioana Cristina Casapu este creative director și fotograf, cu un background de 8 ani în brand management, comunicare și jurnalism. A lucrat cu The Group, The Practice, Godmother, Dilema Veche, Promenada, Şapte Seri, Cărtureşti şi a derulat in paralel proiecte foto și de styling pentru clienți din România și din afara țării.
 
Oamenii care sunt alături de Anca și Ioana sunt Alex Olteanu, la cârma comunicării platformei, Sandra Cristu, specialist în Social Media, fotografii Cristiana Negoescu, Alexandru Dan, Adrian Anechitoaie şi Andreea Retinschi, consultantul de comunicare Simona Petrică, make-up artiștii Mara Rădulescu și Mihaela Vasiloi, hair stiliștii Mădălina Ștefu și Iulia Goicea, graficianul Dragoş Gavrilă, designerul Anca Adina Cojocaru (Imaculatura), Răzvan Du (montaj) și o sumă de prieteni, colaboratori și parteneri care au susținut şi susţin această călătorie
 
Retro Future, prima platformă de acest gen de la noi
 
Pe plan local, nu există o platformă asemănătoare. Tocmai identificarea acestei lacune le-a stimulat pe cele 2 inițiatoare ale proiectului să creeze Retro Future. 
 
Proiectul a început ca o nevoie care și-a găsit ecoul în viziunea comună a Ioanei și Ancăi, aceea de a susține tinerii creativi în demersurile lor, de a micșora decalajul dintre piața locală și cea internațională, de a clădi în continuarea conceptelor generațiilor anterioare, inovând și reinventând, în același timp.
 
“Ne dorim să accentuăm prezența acestui spațiu de servicii și să promovăm, simultan, viziunea creativă a profesioniștilor pe care îi reprezentăm. Suntem o echipă care preia proiecte artistice şi comerciale, pentru indivizi, companii mari, start-up-uri sau agenții”.
 
Membrii generaţiei Y sunt capabili să reinventeze și să revalorifice trecutul
 
Platforma se numeşte Retro Future pentru că, deși membrii generaţiei Y din România au trăsături înrădăcinate în comunism, sunt capabili să reinventeze și să revalorifice trecutul. Retro Future este o metaforă a liantului dintre trecut și viitor: prezentul nu poate exista fără o temelie consistentă și coerentă, așa cum nici viitorul nu se poate înfaptui fara un trecut colaborativ.
 
Cei ce vizitează platforma vor observa în primul rând, coerența dintre vizual și conținut. Apoi, le vor rămâne în cap proiectele diverse, care evidențiază adaptabilitatea și diversitatea echipei şi a tuturor colaboratorilor, mixul dintre imaginile îndrăzneţe şi cele temperate. Transpare coabitarea firească între creativi ai aceleași generații, care, deși provin sau activează în medii diferite, ajung la o congruență naturală, care poate izvorî numai din alinierea și credinţa în aceleaşi idealuri.
„Am ales 1 decembrie, Ziua Națională a României, pentru lansarea platformei Retro Future pentru că este o zi incărcată simbolistic, o moștenire pe care tinerii au interiorizat-o și o duc mai departe, revalorificând-o. A fost natural ca și petrecerea de lansare a platformei să coincidă cu petrecerea care sărbătoreste generații întregi”.
 
#ultimulrăcnet, una dintre expresiile epitom cu care am crescut în anii ‘90 şi factorul cool din dicţionarul urban al unei întregi generaţii, este și numele petrecerii prin care a, sărbătorit talentul și ambiţia unei generaţii aspiraţionale, ce îşi propune să trăiască în prezent inspirată de valorile trecutului şi motivată de inovaţia viitorului.
 
3 cuvinte care definesc Retro Future:  Retro, Future, Now
 
retrofuture.co
www.facebook.com/retrofutureagency
 
#ultimulrăcnet a fost un eveniment sprijinit de AVON, ROD, Bicicletele Pegas, NOI - reţetar minimal cuisine, Stan Miles, F64 Studio, Poteca Studio & Alina Turdean şi Agrafa Print.

1 comentarii:

Alin | 3 decembrie 2014 la 21:09

pst! ia vedeti ce spune dexul despre expertiza :-)