Journey Pub: PSIHOatelier: Accepta-ti Fericirea! | cu psih. clin. Ligia Moise

PSIHOatelier: Acceptă-ți Fericirea | cu psihologul clinician Ligia Moise

Luni, 27 martie 2017, orele 19.30, la Journey Pub ( str. George Enescu nr.25, în Piața Romană)

* Participarea la eveniment se face pe bază de rezervare telefonică la numărul 0752 285 286 și cu donația sugerată de 20 ron. Toate fondurile donate reprezintă susținerea publicului pentru activitatea psihoterapeutului.

______PSIHOatelier: Acceptă-ți Fericirea_____
Am folosit cuvântul „FERICIRE” deliberat, pentru că este un cuvânt incitant, pentru că reprezintă obiectivul multora dintre noi dar este și un cuvânt pe care ne este greu să-l definim. Ne este greu să spunem „Asta mă face fericit!” din simplul motiv că nimeni nu ne învață. Nimeni nu ne spune că trebuie să ne uităm la noi, la viața noastră, la ceea ce ne-am fi dorit și la ceea ce am reușit să obținem, la oamenii de care suntem înconjurați și la modul în care răspundem atunci când experimentăm starea aceasta. Eu cred că există atâtea definiții ale fericirii pe cât de mulți oameni există pe lumea asta. Așa că, îmi pare rău dacă am să vă dezamăgesc luni, 27 martie, când ne-om întâlni la Journey Pub pentru că n-am să încerc eu să definesc acest cuvânt. În fond, n-ar fi decât o definiție din miliarde de posibilități. Scopul meu din seara aceea va fi să devenim conștienți ca astfel să putem trece dincolo de unele bariere care ne împiedică să trăim această stare după care tânjim și pe care, de multe ori, nu știm să o primim ca pe un dar pe care viața ni-l face. - Ligia Moise

____ psiholog clinician Ligia Moise________
De cele mai multe ori ne este greu să vorbim despre noi. Tehnic vorbind, sunt psiholog clinician și terapeut de familie cu o experiență de peste 10 ani în munca de cabinet și tot cam pe atât în cea de spital. Faptul că am ales să pun accent pe emoții atunci când le vorbesc oamenilor este pentru că în toți acești ani am înțeles că ceea ce ne animă, ceea ce ne determină reacțiile atât în context social, cât și personal sunt emoțiile noastre cele de fiecare zi.

Participarea la atelier se face pe bază de donație sugerată de 20 ron. Toate fondurile donate reprezintă susținerea publicului pentru efortul psihoterapeutului.

Durata atelierului interactiv: aproximativ 2 ore
Locație: Journey Pub, sala Up Above
Locuri: în limita a 100 de participanți
Rezervări: 0752 285 286

Invitată: Ligia Moise, psiholog, terapeut de familie – 0744 816 845 ligia_psi@yahoo.com

Parteneri media: RRC – Orasul Vorbeste, Romania Pozitiva, Bookblog.ro, Mama pe Toc, Munteanu, Filme-carti.ro, Judy Florescu, Urban Things, Anyplace.ro, Literatura pe Tocuri, Urban.ro

0 comentarii: