Sri Lanka - travel story la Journey Pub

Travel Story: Sri Lanka - gustul "picant" al necunoscutului | cu Marinela Oprea si Oana Cindea 
FB event

Luni, 6 martie 2017, orele 19.30, la Journey Pub (str. George Enescu nr.25, in Piata Romana)

* Evenimentul se desfasoara cu intrare libera, in limita a 100 de locuri disponibile. Pentru asigurarea unui loc in sala se recomanda rezervarea telefonica la numarul 0752 285 286.

______De ce nu… in Sri Lanka?!______
La sfarsit de noiembrie 2016 trei prietene se hotarasc sa plece in Sri Lanka, exoticul paradis al elefantilor, tara ceaiului. Cu ruscsacul in spate, Oana, Cristiana si Marinela au inceput calatoria in Sri Lanka din sud-vest spre centrul tarii, trecand atat prin locuri cunoscute, cat si prin locuri mai putin traversate de turisti, pe traseul Pinnawala-Dambulla-Pidurangala-plantatiile de ceai de la Nuwara Eliya-World’s End-zona de plaja Tangalle, Mirissa si Hikkaduwa (sudul tarii).

___Calatoria se tine cu adrenalina… si cu doar 700 de euro_____
Trei fete pleaca singure in Sri Lanka pentru a se aventura in necunoscut, intr-o tara care pare dominata de barbati. Drumul explorator a durat 8 zile, cu organizare pe cont propriu si in mare parte la fata locului (doar biletele de avion au fost cumparate in avans), fara sa apeleze la vreo agentie de turism in Romania sau in Sri Lanka. Astfel, intreaga calatorie a costat 3.200-3.400 lei (700 euro) de persoana, incluzand bilete de avion din Bucuresti (dus-intors), viza, cazare, mese si activitati la destinatie.

_______Povestitori_________
Oana Cîndea, 28 ani, agent turism la G2Travel
"Îmi place sa calatoresc foarte mult si am vizitat pana acum in special spatiul cultural european (Italia, Olanda, Bulgaria, Ungaria, Slovenia, Austria, Malta, Grecia, UK), dar si Emiratele Arabe Unite. Sri Lanka este prima tara din Asia pe care am ales sa o vizitez. Imi place sa explorez. Imi place starea de aventura. Imi plac civilizatiile, peisajele, arhitectura….tot ce este nou si amazing!"

Marinela Oprea, 27 ani, redactor turism la Wall-Street.ro
"Eu sunt mai tot timpul plecata de acasa, daca nu fizic, cu siguranta cu mintea. Chiar daca nu sunt in lume, <> aproape zi de zi la job: caut destinatii si locuri ascunse - inclusiv pe Google Maps - si scriu despre ele cu gandul (si cu planul financiar in minte) ca intr-o zi voi ajunge (cu siguranta!) acolo si cu avionul, nu doar cu un click.

Am iesit pentru prima oara din tara abia in mai 2014, insa mi-am pregatit iesirea cu doi ani inainte… cand mi-am cumparat primul aparat foto. Din 2014 pana acum am calatorit in 20 de tari si am vazut zeci de destinatii in Europa, Africa, Orientul Mijlociu si Asia, atat pe cont propriu - niciodata prin agentie de turism - si cu cat mai putini bani, cat si in press tripuri prin intermediul jobului. Cred ca atrag ceea ce imi doresc sa fac :). Cu fiecare calatorie pe cont propriu am mers din ce in ce mai departe de Romania, pana cand am ajuns in Sri Lanka. Mi-am dorit atat de mult sa ajung acolo incat m-a speriat faptul ca avea sa se indeplineasca. Consider ca evadarile in lume, si mai ales calatoriile pe alte continente, sunt o investitie in propria persoana, nu doar o golire de cont: amintirile si experientele traite nu expira, nu pot fi pierdute si nu ti le fura nimeni si chiar iti dau increderea ca poti sa obtii orice iti doresti, profesional si personal."

* Cea de-a treia calatoare din poveste, Cristiana Popescu, insotitoare de zbor la Emirates, nu va participa la eveniment.

** Evenimentul se desfasoara cu intrare libera, in limita a 100 de locuri disponibile. Pentru asigurarea unui loc in sala se recomanda rezervarea telefonica la numarul 0752 285 286.

Parteneri media: Wall-street.ro, Radio Guerrilla, RRC - Orasul Vorbeste, UrbanThings.ro, RomaniaPozitiva.ro, Gratuitor.ro, Filme-carti.ro, Bookblog.ro

0 comentarii: