Winter Men's Collection

Muzician, regizor, artist vizual și licențiat în dreptul proprietății intelectuale, Mr.jurjak a lansat primul single de pe al doilea sau album, Blues Berry - Imnul Minerilor, piesă cu care a fost nominalizat la premiile Gopo pentru soundtrack-ul filmului Planeta Petrila.

Jurjak prezinta Winter Men’s Collection, o serie de foto-colaje digitale dedicate consumatorilor de arta si fashion, vineri, 8 februarie, incepand cu orele 19:30 la Qreator by IQOS (Blvd. Aviatorilor 8A ) Bucuresti.

“In ultimul an mi-am descoperit o noua pasiune care imi consolidează statutul de artist vizual. Cu tehnica colajui foto (colaj digital si digital painting), am reusit sa cumulez si sa impart pe categorii în jur de 170 de gânduri printate (artwork-uri), pe pânză sau hârtie. Pur si simplu am găsit cheia unei noi lumi interioare care abia astepta sa fie deschisă, precum o usa misterioasa”.

Urmatoarea tema de vernisaj este Spring Woman Collection ce va fi lansata undeva în primăvara aceasta.

Curator si maestru de ceremonii: Bogdan Serban

In deschiderea evenimentului artistul va incalzi atmosfera cu un recital electro acustic alaturi de colegii sai: Dan Minel Stoica- chitara, Narcis Axinte chitara-bas, Daniel Olteanu- percutie & ( Dj set BVS)

#MrJurjak #digitalArt #collageArt

Parteneri: Qreator by IQOS / Radio Guerrilla / Sava Ionut / vitamin aqua / Artizanii Berii / BERE Haramin / BERE URBIS / #RedBull / Crama Rotenberg / SLooP /

Va asteptam !

* Evenimentul se adresează exclusiv persoanelor cu vârsta minimă de 18 ani.

0 comentarii: