Xenofobie romaneasca

Deobicei ne iritam crunt si adanc cu privire la atacurile xenofobe ale confratilor Europeni. Daca francezii, italienii sau spaniolii ne fac "tigani", "cersetori" sau "hoti" imediat sarim la gatul lor, ocupam netul cu proteste si cerem imediata reactie a Ministrului de Externe.
Dar cand rasismul autohton bate la propria usa....bagam capul in nisip ca strutul sau spunem:"este normal din partea lui x, asa este el!".
Ei bine....data viitoare cand aratati cu degetul spre un italian ce va face tigani, un francez ce va face cersetori sau un spaniol ce va face hot....ganditi-va mai bine si mai clar la ce avem noi, aici, pe plan local.
Declaratia lui George "Gigi" Becali este xenofobia romaneasca a zilei:
"Am fost scârbit când am văzut că mii de români au ieșit în stradă ca să-i ia apărarea unui arab împotriva președintelui Traian Băsescu. Chiar daca ar fi greșit Băsescu, n-ai voie să-i iei apărarea unui arab! M-am uitat cu scârbă la televizor! Mi-e scârbă de românii care au ieșit în stradă! Arafat să se ducă la el în țară, la arabi, acolo! Cum să țin cu un arab împotriva președintelui țării mele? Să nu mai pună ministru arab în viața lor!”, a mai spus Gigi Becali." [via Hotnews]

0 comentarii: