PSIHOatelier: Autenticitatea. Reintoarcerea la natura noastra

PSIHOatelier: Autenticitatea. Reintoarcerea la adevarata noastra natura | cu Andreea Ionescu, coach
18 septembrie 2017, orele 19.30, la Journey Pub ( in Piata Romana, str. George Enescu nr. 25)

* Evenimentul se desfasoara in limita a 100 de locuri in sala. Biletul de participare: 20 RON.

_ PSIHOatelier: Autenticitatea. Reintoarcerea la adevarata noastra natura___
Navigam prin viata imprumutand credinte si comportamente care nu ne caracterizeaza: ca un fel de programe mentale, ele ne conditioneaza si pot limita performanta, productivitatea, satisfactia si implinirea.

Identificarea acestor “bucati” straine de noi este importanta, pentru ca, daca traim o viata construita pe valori exterioare si reguli care nu ne reprezinta, putem sa ne depersonalizam si sa traim, anesteziati, visul parintilor sau al perechii noastre, in timp ce adevarata natura clocoteste sub capacul subconstientului.

Luati-va un caiet si un pic, caci vom naviga prin labirint inapoi, catre propria noastra natura, cu instrumente specifice. Luati si dorinta de a schimba ceva, caci simpla contemplare, fara a fi insotita de ceva munca interioara, ramane cunaostere intelecturala care nu duce, deocamdata, nicaieri.

_______Andreea Ionescu, terapeut si business coach_________
http://pisicka.wordpress.com/
“Dupa o cariera de mai bine de doua de ani prin firme romanesti, international si multinationale, am ralizat ca lucrurile importante nu sunt nici premiile, nici diplomele de pe perete, nici marcile cu care te imbraci. Am dat curs aspiratiei pe care am avut-o de la saisprezece ani, cand am cunoscut primul meu profesor de medicina alternativa, si m-am dedicat lucrului cu altii, ca antrenor de business-uri si de oameni, terapeut si catalizator. Invat in fiecare zi si practic cu incapatanare bucuria ca metoda de a exista. Cei din jurul meu imi spui ca functioneaza .” Andreea Ionescu

Durata atelierului interactiv: aproximativ 2 ore
Locație: Journey Pub, sala Up Above
Locuri: în limita a 100 de participanți
Rezervări: 0752 285 286

Parteneri media: RRC – Orasul Vorbeste, Radio Guerrilla, Romania Pozitiva, Bookblog.ro, Munteanu, Mama pe Toc, Filme-carti.ro, Urban Things, Literatura pe Tocuri

0 comentarii: