Cine este Alex Stefanescu, tanarul pe care-l sustin Smiley, Bartos si Bordea?

De cateva zile a aparut in online un filmulet in care Smiley, Pavel Bartos si Catalin Bordea ii povestesc unui tanar care erau visele lor din copilarie: sa se joace toata viata sau... sa aiba un Ford Mustang.

Tanarul care le-a aflat visele nu e jurnalist, ci actor si cantaret si se numeste Alex Stefanescu.

Bartos si Smiley il stiu de la Romanii au talent, unde a fost finalist anul trecut cu o piesa satirica in care ironiza patrotismul nostru de “suprafata”, iar Bordea il stie din spectacolele pe care le sustine in teatrele din Bucuresti. 

Cum i-a cucerit Alex Stefanescu pe cei trei?
Canta piese cu versuri auto ironice care amintesc de creatiile lui Alexandru Andries, Gyuri Pascu sau Ada Milea si face un gen de muzica rar intalnit astazi, muzica pentru oamenii inteligenti, care au simtul umorului si relaxarea sa rada de ceea ce li se intampla in viata.

Bartos, Smiley si Bordea si-au marturist visele din copilarie inspirati de cea mai recenta piesa a lui Stefanescu “Vise”, in care spune plin de ironie...
Vreau să mă schimb dar nu e momentul/ Nu aș vrea să las munca să-mi tocească talentul/ Eu vreau să mă ridic precum vapoarele-n ecluze/ Dar în apele minții mele plutesc doar...scuze/ Numai scuze…

“În visele mele reușesc
 În visele mele mă trezesc
 În vise am zâmbetul pe buze
Pentru-că-n visele mele nu am...
Scuze

Cantecul, care pare un imn al procrastinarii in care ne recunoastem toti, poate fi gasit aici
https://www.youtube.com/watch?v=gV8YeOBOrMo

0 comentarii: