Noua semnatura de brand a BRD – Groupe Societe Generale


BRD – Groupe Société Générale marchează o nouă poziționare de brand a Société Générale, printr-o abordare unică la nivelul celor 67 țări în care grupul este prezent. Din 14 noiembrie, BRD deschide o conversație cu publicul despre pașii mici și mari pe care fiecare dintre noi îi parcurge zilnic pentru a-și îndeplini visul, printr-o serie de proiecții pani realizate pe sediul central, Turnul BRD. Publicul este invitat să se implice în conversație pe site-ul www.creatoriidemaine.ro

„În ultimii ani, BRD a creat un ecosistem care aduce laolaltă oameni cu idei, soluții și multă voință în a produce schimbări semnificative într-o serie de domenii-cheie pentru dezvoltarea societății românești: start-up-uri, educație, tehnologie, cultură și sport. Noua platformă de brand vine să consolideze și să reconfirme suportul băncii pentru dezvoltarea noii generații de creatori, cât și implicarea noastră în încurajarea și susținerea de inițiative care mișcă lucrurile și construiesc viitorul”, a declarat Flavia Popa, Secretar General BRD – Groupe Société Générale. 

În această perioadă, BRD desfășoară și un proiect editorial - BRD Live Studio - în parteneriat cu Știrile Pro TV, dând o voce unor exponenți remarcabili din rândul noii generații de creatori din România. Dezbaterile, axate pe domenii precum start-up-uri și antreprenoriat, tehnologie, educație, cultură, sport, îi au ca invitați de-a lungul săptămânii pe Răzvan Rughiniș, co-fondator Innovation Labs și Flavia Oprea, CEO ENTy; liceeni creatori de tehnologie din cadrul programului național de robotică BRD FIRST Tech Challenge România - Bogdan Chiriță, Andreea Dinescu și Andrei Preda; Cristian Hatu, Președinte al Centrului de Evaluare și Analize Educaționale, și Gabriela Deliu, profesor de fizică la Colegiul de Ştiinţele Naturii „Emil Racoviţă“ din Brașov; Cristina Vărzaru, una dintre cele mai emblematice jucătoare de handbal, în prezent Secretar General la Federația Română de Handbal și Diana Ciucă, portarul echipei naționale de tineret; Edmond Niculușcă, Președinte A.R.C.E.N. și unul dintre inițiatorii District 40, alături de Elvira Lupșa, Creative Partner District 40.
Interviurile sunt difuzate în perioada 14-20 noiembrie, începând cu ora 20:00, în direct pe canalele de Facebook BRD - Groupe Société Générale și StirileProTv.

Campania face parte din inițiativa Société Générale lansată la nivel global, sub semnătura “The Future is You”, care are misiunea de a-i susține pe cei care doresc să aibă un impact pozitiv asupra viitorului.

0 comentarii: